در جلسه شورای مسکن کرمان مقرر شد تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان متناسب با نرخ مسکن مهر افزایش و پرداخت شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،امروز در جلسه شورای مسکن استان مصوب شد خدمات مسکن مهر از جمله آب و فاضلاب و برق به ترتیب اولویت به پروژه هایی که کامل شدند و خدمات زیربنایی ندارند و سپس به پروژه هایی که تا پایان 96 به بهره برداری می رسند داده شود .
در این جلسه همچنین ضمن تاکید بر تسریع در اضافه پرداخت تسهیلات به پروژه هایی که بالای 50 درصد پیشرفت دارند ، مقرر شد تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40 میلیون با نرخ مسکن مهر افزایش یابد و پرداخت شود .
ساخت 3 مدرسه باقی مانده در پروژه های مسکن مهر در استان از محل اعتبارات استانی ،تکمیل مجتمع های خدماتی درمانی و پاسگاه انتظامی نیز از دیگر مصوبات جلسه شورای مسکن استان بود .
دبیر جلسه شورای مسکن استان در این جلسه گفت : از 54 هزار و 600 واحد مسکن مهر استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر ، زیر 25 هزار نفر و بافت فرسوده در شمال و جنوب استان تاکنون 38 هزار واحد به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضی شده است .
محمدمهدی بلوردی افزود: 16 هزار و 601 واحد باقی مانده اکنون به دلیل عدم تکمیل خدمات زیربنایی ، عدم آورده عضو و اختلافات مالی بین اعضاء و همچنین اختلاف بین اعضاء و مدیران تعاونی ها بلاتکلیف هستند .
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار