مهمانان ناخوانده‌ای که با خودرو از پنجره وارد می‌شوند+فیلم

در این گزارش فیلمی از ورود خودرویی از دیوار به درون یک خانه را مشاهده می‌کنید.

مهمانان ناخوانده‌ای که با خودرو از پنجره وارد می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حوادث ناشی از تصادفات خودروها می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، علتهایی مانند عدم هوشیاری کافی راننده بنا به دلایلی همچون استفاده از مواد روان گردان مثل مشروبات الکلی یا مخدرها، خواب آلودگی ، نقص فنی خودرو که می تواند به قسمتهای مهمی چون سیستم ترمز یا چراغها مربوط شود که البته مورد دوم در تاریکی شب بسیار اهمیت دارد چرا که راننده در این زمان به دید کافی نیاز دارد .

البته صحبت کردن با تلفن‌ همراه ، خوردن و آشاميدن، تغيير ناگهاني خط رانندگي، سرعت غيرمجاز، نداشتن تجربه، عبور از چراغ قرمز، رعايت نکردن فاصله مجاز هم در علل حوادث رانندگی دست کم نگیرید و در این  لیست از قلم نیندازید.

عوامل محیطی  از دیگر عللی است که در بروز تصادفات تاثیر داشته که با کیفیت جاده ها در ارتباط بوده اما بدون تعارف باید گفت بررسی آمار تصادفات در جهان نشان داده که بیشترین علت موثر در وقوع اینگونه حوادث خطاهای انسانی است.

اکنون اینکه کدام یک از موارد مذکور در مطالب بالا موجب ورود این خودرو درون خانه یکی از شهروندان میلواکی شده هنوز مشخص نیست .

دانلود فیلم
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
حالااگه پرایدبود
Iran (Islamic Republic of)
بهمن زاده
۲۰:۴۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
حالااگه پرایدبود
آخرین اخبار