دوربین های مرکز مراقبت راهنمایی رانندگی در هر لحظه سرعت رانندگان را تحت نظر دارند.

با سرعت مجاز برانید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن ماه سال گذشته بود که شهر شیراز به عنوان شهر برتر در زمینه هوشمند سازی ترافیک و کاهش تصادفات درون شهری انتخاب شد. توسعه سه برابری سیستم های هوشمند کنترل سرعت و ثبت لحظه ای تخلفات و کاهش 50 درصدی کشته شدگان از جمله موارد مهم در انتخاب این شهر بوده است. بنا به گفته کارشناسان در 6 ماه نخست سال گذشته آمار جان باختگان تصادف این شهر از رتبه 4 سال گذشته به رتبه 27 کاهش پیدا کرده است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز سقف سرعت مجاز در نظر گرفته شده برای رانندگان 60 کیلومتر بر ساعت است که در صورت عدول و تخلف راننده در زمانی کمتر از سه ثانیه پیامکی به صاحب خوردو اعلام می‌شود که شما در این محل سرعت مجاز را رعایت نکرده و در کمتر از یک دقیقه محل وقوع تخلف و مبلغ جریمه به شماره همراهی که در مدارک خودرو به عنوان مالک خودرو ثبت شده ارسال می‌شود. 
 
طرحی کامل مکانیزه که به گفته وی در کشور بی‌سابقه است، پلاک و اصالت خودرو در این روش به طور اتوماتیک شناسایی و با روش‌های هوشمند ثبت و در پایگاه داده پلیس تطبیق می‌شود.


برای دانلود اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.