با همکاری اتاق بازرگانی استان صادرات و توانمندی واحدهای صنعتی کوچک توسعه می یابد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت : تفاهم نامه منعقده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و اتاق بازرگانی کشور در خراسان شمالی به مرحله اجرا رسید.

وی افزود : اجرای بندهای این تفاهم نامه در راستای استفاده بهینه از منابع و توانمندی های استان با هدف تقویت و توسعه صنایع کوچک و متوسط و کمک وحمایت از تولید کنندگان استان انجام می شود.

وحدت اظهار کرد : هم اکنون دوره های آموزشی مورد نیاز صنایع کوچک و متوسط استان در راستای توانمند سازی ، رقابت پذیری ، بازاریابی ، صادرات و ... برای مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان درحال برگزاری است و بیش از 80 درصد این دوره ها برای واحدهای صنعتی به صورت رایگان برگزار می گردد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت : با حمایتهای شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان به نمایشگاههای داخلی و خارجی اعزام می شوند.

سیاوش وحدت به اهمیت حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاهها اشاره کرد و گفت : مشکل اساسی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود می باشند که بر اساس این تفاهم نامه در جهت رفع این مشکل گام های موثری برداشته می شود.

وی تصریح کرد : شناسایی ، ایجاد و توسعه بازارهای صادراتی برای واحدهای صنعتی با تمرکز بر کنسرسیوم های صادراتی از جمله اهداف توانمند سازی صادراتی واحدهای صنعتی کوچک استان است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.