40تیم نظارتی در ماه رمضان بازار استان را رصد می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ نورالله ابراهیمی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در خراسان شمالی از امروز شنبه آغازشده و تا ششم تیرماه امسال ادامه دارد، گفت: فعالیت ۴۰ تیم نظارتی در دو نوبت صبح و بعدازظهر و پایش مستمر بازار کالا ازجمله اهم برنامه‌های این طرح است.

وی افزود: نظارت بر عملکرد واحدهای اقتصادی در حوزه شهرستان به‌ویژه واحدهای صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، طی این مدت انجام می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برگزاری گشت‌های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی جهت نظارت بر کیفیت غذاها و مواد غذایی ازجمله آش، حلیم، شیرینی، زولبیا و بامیه و غذاخوری‌ها و رستوران‌ها خبر داد.

ابراهیمی افزود: نظارت ویژه‌ بر مراکز تأمین و توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ با همکاری اداره دامپزشکی، نظارت ویژه‌بر نانوایی‌ها و خشکه‌پزی‌های استان با همکاری شرکت غله و اداره بهداشت و همچنین نظارت ویژه و رسیدگی سریع به تخلفات با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان طی این ایام انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر کالاهای پرمصرف و اساسی ماه مبارک رمضان در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: این کالاها شامل مواد لبنی، اقلام پروتئینی، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزی‌ها، شیرینی‌های پرمصرف و مرسوم(زولبیا و بامیه)،آش و حلیم است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.