امام جمعه دوگنبدان با اشاره به فضایل و برکات ماه رمضان، گفت: حرمت این ماه از سوی همه حفظ و از این فرصت بهره گیری معنوی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای پالایش روح، تزکیه نفس و تقویت اراده است. 

وی رمضان را ماه مهربانی و رحمت خداوند بر بندگانش اعلام کرد و افزود: در این ماه ارزشمند که ماه میهمانی خداست کمک به فقرا و صله رحم را نباید فراموش کرد. 

حجازی ابراز کرد: ماه مبارک رمضان، ماه تقویت و تحکیم انس با ولایت و امامت است و باید از ظرفیت آن استفاده شود. 

وی تصریح کرد: حضور حماسی ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان گچساران در انتخابات 29 اردیبهشت امسال گام بلندی برای سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی بود.
 
حجازی با تقدیر از شرکت گسترده و باشکوه مردم شهرستان گچساران در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، افزود: این حضور کم سابقه برای ملت ایران و مردم شهرستان گچساران افتخارآمیز بود. 

وی بیان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران یک‌بار دیگر در عرصه سرنوشت ساز سیاسی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور پرشور در صحنه این وظیفه مهم ملی را به شایستگی انجام دادند. 

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.