نمایندگان اتحادیه صنایع هوا فضای ایالت باواریای کشور آلمان با حضور در پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان با توانمندی های علمی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان امروز هدف از این بازدید را معرفی توانمندی ها، امکانات آموزشی و تحقیقاتی این پژوهشکده بیان کرد و گفت: در جریان این بازدید و طی نشستی مشترک با حضور اساتید و کارشناسان این پژوهشکده، ریاست دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان و هیئت آلمانی در زمینه همکاری‌ و تعامل بیشتر طرفین مذاکره شد.
'
وحید غفاری ‌نیا ' با اشاره به ساختار، توانمندی ‌ها، زمینه ‌های پژوهشی و تحقیقاتی و جایگاه علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به زمینه ‌های پژوهشی و پروژه ‌های انجام شده توسط پژوهشکده اویونیک این دانشگاه، افزود: اجرای طرح توسعه فناوری ‌های کلیدی هواپیمای مسافربری 150 نفره در حوزه اویونیک مهمترین طرح پژوهشی انجام شده در این پژوهشکده است.
 
نمایندگان اتحادیه صنایع هوافضای ایالت باواریای آلمان نیز در این دیدار، فعالیت‌ها و توانمندی ‌های خود در حوزه هوایی را ارائه کردند.
 
در جریان این نشست همچنین باتوجه به علاقه ‌مندی طرفین برای توسعه همکاری‌، مذاکراتی در زمینه تبادل دانشجو، انتقال فناوری، آموزش و خرید برخی محصولات هوایی غیر نظامی انجام شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.