عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ملت ایران چنین اجازه‌ای به احدی نمی‌دهد که روی بحث دفاعی‌ کشور چشم‌پوشی صورت گیرد.

ملت ایران اجازه عبور از قدرت دفاعی کشور را به احدی نمی‌دهد"جواد کریمی‌قدوسی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه از روحانی می‌خواهیم برنامه موشکی ایران را متوقف کند، اظهار داشت: بعد از بحث هسته‌ای اولویت نظام سلطه جهانی بر روی قدرت و بازدارندگی ایران در عرصه منطقه و مقاومت است که مظهر آن قدرت موشکی کشور می‌باشد.
 
وی ادامه داد: اظهارنظرهای ترامپ در منطقه و موضع‌گیری رسانه‌های نظام سلطه نشان می‌دهد آنان می‌خواهند افکار عمومی داخل را مدیریت کنند اما افکار عمومی ایران در این زمینه مطلقا جواب نمی‌دهد.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم در هشت سال دفاع مقدس بحث دفاع را با گوشت و پوست‌شان حس کردند و مسئله دفاع همچون بحث هسته‌ای نیست که تجهیزات و امکاناتش سری باشد و  کسی از آن اطلاع نداشته باشد.
 
کریمی‌قدوسی بیان داشت: دفاع و موشک باران ایران طی هشت سال دفاع مقدس مصداق عینی در فرهنگ دفاعی پیدا کرده است و غرب به خوبی واقف است که رئیس جمهور چنین اختیاراتی ندارد که بتواند برنامه موشکی را متوقف کند.
 
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران چنین اجازه‌ای به احدی نمی‌دهد که روی بحث دفاعی‌ کشور چشم‌پوشی صورت گیرد و بیان چنین مسائلی از سوی آمریکا‌یی‌ها به قصد مهندسی افکار عمومی است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار