مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل گفت: استان اردبیل از 23 مؤلفه محیط کسب‌ و کار در پاییز سال 1395 در رتبه دوم سهولت فضای کسب‌ و کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم مظفری افزود: نتایج این گزارش و قرار گرفتن استان اردبیل در رتبه دوم سهولت کسب ‌و کار علامت مثبت بدنه دولت دراین استان به‌ تمامی صاحبان سرمایه بوده و نشان می‌دهد این استان محل مناسبی برای راه‌اندازی کسب‌ و کارهای متعدد است.

وی گفت: امیدواریم در سایه اقدامات شایسته‌ای که در چند سال اخیر در راستای رشد و توسعه اقتصادی با پشتکار و جدیت کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و تاکیدات مقامات و مسؤولان به خصوص مقام عالی استان برای کمک به بهبود فضای کسب و کار و علاقه واحدهای تولیدی و بنگاه‌ها به استان اردبیل با توجه به پتانسیل‌های موجود انجام شده ، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی این استان باشیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل به مولفه‌های محیط کسب و کار اشاره کرد و افزود: این مولفه‌ها عواملی هستند که به‌ طور مشترک بر اداره و عملکرد همه بنگاه‌ها در جامعه مورد مطالعه اثر می‌گذارند و تقریباً خارج از کنترل مدیران بنگاه‌ها هستند.

مظفری یادآور شد: فضای کسب‌ و کار نقش و تأثیر بسیار مهمی بر کارکرد اقتصاد و رونق و توسعه کسب‌ و کارها دارد و در واقع مسیر تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری از کانال بهبود فضای کسب‌ و کار می‌گذرد و از همین روست که در سراسر دنیا، دولت‌ها بر روی بهبود شاخص کسب ‌و کار به‌ طور مستمر در حال برنامه‌ریزی هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.