وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هدف رشد و توسعه اقتصادی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه‌فعال با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا نعمت‌زاده در جریان بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اردبیل در اردبیل اظهار داشت: با هدف رشد و توسعه اقتصادی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه‌فعال با جدیت پیگیری می‌شود که وزارت صنعت و معدن این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: سوق دادن محصولات تولیدی به سمت صادرات از اقداماتی است که نیازمند پیشرفت و گسترش بوده و در این زمینه باید اقدامات لازم و قابل توجهی انجام داده شود تا بتوانیم شاهد توسعه اقتصادی کشور باشیم و به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه واحدهای پیشرفته و دانش‌بنیان استان اردبیل خوشبختانه هم‌اکنون با روند مناسبی ادامه دارد که باید با تولید و صادرات عدم وابستگی به کشورهای دیگر را از بین ببریم و تحول عظیمی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به وجود آوریم.

نعمت‌زاده بیان کرد: ارائه تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه‌راکد موضوعی است که با جدیت پیگیری می‌شود و امیدواریم با اهدافی که در دستور کار قرار داده شده به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم و شاهد پیشرفت و آبادانی کشور در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید و اشتغال موضوعی است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود، بلکه باید با توجه به ناگذاری سال با این عنوان تمامی تلاش و جدیت ما بر همین محور باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.