فرمانده انتظامی استان از ثبت حدود 15 هزار تماس در سامانه 197خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار "منوچهر امان اللهی" در حاشیه حضور در سامانه 197 در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: این سامانه از سال 79 با هدف رفاه حال شهروندان و ایجاد حس اعتماد و مشارکت آغاز به کار کرد و خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه شد.

وی ادامه داد: پلیس خادم مردم است و مردم نیز بزرگترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی هستند، از این رو تمام توان خود را به کار می گیریم تا با مشارکت این سرمایه مهم و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی، خدماتی مضاعف و مثمر ثمر ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی استان متذکر شد: با وجود ماموریت های متعدد در حوزه انتظامی و تنوع و تکثر شیوه های ارتکاب جرم، خوشبختانه از لحاظ وقوع جرم و جنایت در جایگاه مطلوبی قرار گرفته ایم.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: هرچند پلیس تمام امکانات و توان خود را در جهت برقراری نظم و امنیت بسیج کرده است، اما بدون مشارکت و همراهی مردم در ماموریت های خود موفق نخواهد شد و رسیدن به نقطه مطلوب را غیرممکن می سازد.

وی در ادامه به ثبت حدود 15 هزار تماس در سامانه 197 و رشد هفت درصدی نسبت به سال 94 اشاره و تصریح کرد: از این تعداد تماس تلفنی، هفت هزار و 621 مورد تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس، یک هزار و 635 مورد پیشنهاد و درخواست،  پنج هزار و 86 مورد انتقاد بوده است.

مقام ارشد انتظامی استان در پایان با بیان اینکه تماس با سامانه نظارت همگانی طی دو ماه اخیر 14 درصد افزایش داشته است، بر ضرورت همکاری بیش از پیش شهروندان با پلیس تأکید کرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.