اجرای طرح های دریا از امروز در سواحل مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی٬ امنیتی استاندار مازندران از آغاز به کار طرح دریا از امروز بطور رسمی در استان خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های ساماندهی دریا تا 31 شهریور ماه در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 35 نقطه ممنوعه و حادثه‌خیز در دریای مازندران شناسایی شده است افزود: بمنظور جلوگیری از حوادث امسال در 300 نقطه ممنوعه تابلوهای هشداردهنده نصب شده است.

معاون سیاسی٬ امنیتی استاندار مازندران گفت: هزار و 500 نفر از ناجیان غریق در طرح‌های ساماندهی دریای مازندران امسال همکاری دارند که از این تعداد 900 نفر در مناطق حادثه‌خیر و ممنوعه و 600 نفر در داخل طرح‌ها در حال فعالیت هستند.

علیرضا یونسی رستمی به پیش‌بینی پیامک‌های هشداردهنده در طول نوار ساحلی مازندران اشاره کرد و افزود: این امر نیز کار جدیدی است که با همکاری وزارت ارتباطات و شرکت‌های اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل پیامک‌های هشداردهنده تا شعاع 300 متری از دریا به‌ویژه زمان طوفانی بودن دریا برنامه‌ریزی شده که این مهم در حال نهایی شدن است.

وی گفت: 95 طرح‌های ساماندهی دریا پارسال در مازندران اجرا شد که امسال به 98 طرح رسیده است.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برای ساماندهی و بهسازی سواحل برخی شهرهای استان 8 ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافت.

بونسی با اشاره به اينكه در هيچ نقطه استان تظاهر به امر روزه خواری نبايد صورت گيرد، افزود: اماكنی كه به بيماران سرويس می دهند بايد كاملا شئونات و مقررات تعيين شده را رعايت كنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار