طرح های ساحلی مازندران با رعايت كامل شئونات در ماه مبارک رمضان باز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی٬ امنیتی استاندار مازندران در جلسه تبیین دستور العمل ابلاغی وزیر کشور در خصوص ماه مبارک رمضان٬ ویژه دستگاه های اجرایی با بيان اينكه اجرای طرح‌های ساماندهی دریا از اول خرداد آغاز می شود.گفت: جلسات مرتبط با مديريت ساحل در ماه رمضان برگزار و فرمانداران شهرستان های ساحلی در اين خصوص توجيه شدند.

وی با بیان اينكه تابلوهای هشدار دهنده در حال تهيه است و در محل طرح ها نصب خواهد شد، افزود: به طرح هايی كه استانداردهای لازم را دارا نباشند اجازه بازگشايی داده نمی شود.

رييس ستاد ساماندهی طرح های دريای مازندران بر بهره گيری از ظرفيت سواحل بمنظور شكوفايی اقتصادی شهرهای ساحلی و تقويت عوايد اقتصادی دريا تاكيد كرد و گفت: راه اندازی بازارچه ها در كنار سواحل و بوم گردی روستايی جدی گرفته شود.

یونسی افزود:مطالبات ناجيان غريق و آمار بالای غريق از جمله نتايج عدم وجود مديريت صحيح در اين حوزه بود كه با پيگيری های صورت گرفته كل مطالبات ناجيان پرداخت شد و در سال 93 آمار غريق نسبت به سال 92 بميزان 52 درصد كاهش يافت.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برای ساماندهی و بهسازی سواحل برخی شهرهای استان 8 ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافت.

وی با اشاره به اينكه در هيچ نقطه استان تظاهر به امر روزه خواری نبايد صورت گيرد، افزود: اماكنی كه به بيماران سرويس می دهند بايد كاملا شئونات و مقررات تعيين شده را رعايت كنند.

معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر تهيه بسته های آموزشی پزشكی برای روزه داران تاكيد کرد و گفت: مسايلی كه بايد در ماه مبارك رمضان مورد عامه مورد باشد تهيه و در تابلوها و تراكت ها و تلويزيون های شهری نصب و نمايش داده شود.

یونسی بر انجام كارهای آموزشی و نمايشی از صدا و سيماي مركز استان تاكيد كرد و افزود: نظارت بر بازار و قيمت ها با جديت در ايام ماه مبارك رمضان دنبال شود.

وی با تاكيد بر اينكه حرمت ماه مبارك رمضان در فضای استان بايد به بهترين شكل پاسداشته شود، گفت: خيرات بايد به نحوی برنامه ريزی شود تا به مستمندان واقعی برسد.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران بر فضا سازی محيطی از سوی شهرداری ها و دستگاه های دولتی تاكيد كرد و افزود: اماكن مقدسه، تكايا و امامزاده ها برای پذيرايی از ميهمانان ضيافت خداوند به بهترين شكل زيبا سازی شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار