فدراسیون جودو سال‌هاست که درگیر مسائل حاشیه‌ای است و این روند کماکان ادامه دارد.

ماله‌کشی ناکامی‌ها با رسانه‌های گزینشی
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جودو با حضور آقای درخشان امید می‌رفت که برخی حاشیه‌هایش کمتر از قبل باشد اما در تازه‌ترین اقدام نشست خبری این فدراسیون پیرامون عملکرد ملی پوشان در رقابت های مختلف با حضور تعدادی خبرنگار گزینشی برگزار شد.
 
اینکه مجموعه ما در این نشست غایب بود دلیلش برای خود ما روشن است چراکه در سال‌های اخیر همواره جودو را آن‌طور که بوده به نمایش گذاشتیم و این به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده است.
 
یکی دو رسانه تصویری و مکتوب دیگر در به این نشست دعوت نشدند تا ماهیت مدعوین و نوع توقع میزبان از نشست خبری مشخص شود.
 
جودو مدت‌ زمان زیادی است که درگیر رکود و بی‌رونقی و برنامه‌ریزی‌های نصفه‌نیمه است که این بار درخشان سعی در این دارد که بد را خوب جلوه دهد و چه‌بهتر که رسانه‌های مطلع در این نشست نباشند که این تنها راه فرار از واقعیت اینم روزهای جودوست.

 
سطح رقابت‌های جودو در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بسیار پایین بود و در این حال بازهم نشست خبری برای خلق این حماسه تشکیل شد.
 
یادمان نرفته که در روزهای اخیر و قبل از آن در المپیک چه تعداد مسابقات را به دلیل ضعف جودو در انتخاب نفرات، پشتیبانی و هماهنگی و برنامه‌ریزی فدراسیون از دست دادیم. 

گوشه‌ای از ناکامی فدراسیون را برای یادآوری به فدراسیون درخشان ذکر می‌کنیم. 

مسابقات نوجوانان آلمان در شهر برمن با 8 ورزشکار و یک مدال برنز از فتوحات این فدراسیون است.
 
مسابقات گرند پریکس(جایزه بزرگ) تفلیس در گرجستان با تک مدال برنز ملایی و شکست‌های پی‌درپی نمایندگان ایران به پایان رسید.
 
و اما باکو 2017 با سطح بسیار نازل در چارچوب همبستگی کشورهای اسلامی آخرین شاهکاری بود که بابت افتخاراتش نیاز به نشست خبری هم داشت اما با نفراتی که برنز را کوه طلا جلوه دهند و لقب فدراسیون موفق را به جودو بدهند که اگر غیرازاین بود ما و 2 رسانه دیگر نیز در این نشست حضور داشتیم.
 
به‌هرحال خوشحالیم و در پوست خود نمی‌گنجیم چراکه جایی که قرار است واقعیت عنوان شود ما غایب هستیم و این یعنی افتخار رسانه و رسالت ما همین است.
 
دعواهای پیشکسوتان و افراد حاضر در فدراسیون که هیچ‌کدام از روسای فدراسیون‌ها نتوانستند با مصلحت‌اندیشی حلش کنند و آقای درخشان که آمده بود که این فدراسیون را به سروسامان برساند، راهکار خوبی را برای رسیدن به آرامش پیدا نکردند.
 
حضور در مسابقات سطح پایین نمی‌تواند کارنامه موفقیت برای جودو باشد و کسب یک مدال طلا و برنز در این رقابت‌ها یعنی حذف در دور اول مسابقاتی همچون آسیایی و المپیک...جالب اینکه جواد محجوب ملی‌پوش باسابقه جودو بعد از المپیک ریو 2016 ناپدید شد و دیگر به تیم بازنگشت و بهتر است این را هم به افتخاراتتان در نشست خبری اضافه کنید.
 
کاش در نشست خبری امروز تیم ملی بزرگسالان را هم معرفی می‌کردید چیزی که وجود خارجی ندارد. این‌ها به‌ اصطلاح معمول ماله‌کشی است آنهم از نوع مدرن با یک ارتباط سایبری با خبرنگاران!
 
ممنون که ما را به ضیافت افتخاراتتان دعوت نکردید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار