استاندار کرمان گفت: خوشبختانه فرآیند انتخابت به گونه است که همه هیات های اجرایی به نحو احسنت در حال انجام وظیفه هستند .

حضور بیش از 60 درصدی در انتخابات نشان دهنده مسئولیت شناسی مردم است به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  استاندار کرمان علیرضا رزم حسینی گفت: خوشبختانه فرآیند انتخابت به گونه است که همه هیات های اجرایی به نحو احسنت در حال انجام وظیفه هستند و نماینده کاندیداها نیز در پای صندوق های رای حضور دارند بنابراین کسی در نتیجه انتخابات شک نمی کند و همان رای داده شده در سلامت کامل قرائت خواهد شد.

رزم حسینی افزود: خوشبختانه مردم استان کرمان از ساعات اولیه صبح در شعب اخذ رای حضور یافتند و تاکنون روند بسیار خوبی طی شده است.

وی افزود: انتظار ما این است که مردم در طول روز در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند تا در ساعات پایانی شب با حجم بسیار بالایی مواجه نشوند.

رزم حسینی ضمن تشکر از مردم خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود این انتخابات سرنوشت ساز با مشارکت بسیار بالایی مواجه شود چرا که این انتخابات در سرنوشت مردم تاثیرگذار است و حضور حداکثری مردم پای صندوق ها در عرصه بین المللی نقش بازدارندگی دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه در هیچ جای دنیا مشارکت بالای 50 درصدی را در انتخابات شاهد نیستیم تصریح کرد: حضور 60 درصدی یا بیش از آن نشان دهنده مسئولیت شناسی مردم و مسئولیت نظام نزد آنهاست و در این راستا به مردم استان کرمان توصیه می شود از حق خود برای رای دادن استفاده کنند و با حضور به موقع به شکوه انتخابات بیافزایند.

رزم حسینی یادآور شد: خوشبختانه فرآیند انتخابات به گونه است که همه هیات های اجرایی به نحو احسنت در حال انجام وظیفه هستند و نماینده کاندیداها نیز در پای صندوق های رای حضور دارند بنابراین کسی در نتیجه انتخابات شک نمی کند و همان رای داده شده در سلامت کامل قرائت می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه برنده واقعی این انتخابات مردم هستند خاطر نشان کرد: این شکوه در مقابل تهدیدات بین المللی نقش تعیین کننده ای را خواهد داشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار