صدا و سیمای کرمان از صبح امروز تا آخرین لحظات حضور مردم دیار کریمان را به تصویر می کشد.

 تماشای خلق حماسه‌ی حضور مردم  از سیمای کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ برنامه سازان صدا و سیمای مرکز کرمان از ساعات ابتدایی صبح با آمادگی کامل برای نشان دادن جلوه های شکوه و حماسه ی  مردم  پهناورترین استان ایران در حوزه های مختلف صدا سیما، خبر،  فنی و پشتیبانی فعالیت خود را آغاز کردند.

صدا وسیمای مرکز کرمان که همگام با دیگر شبکه های سراسری و استانی از ماه ها پیش با تشکیل گروه ها و ستاد انتخابات فعالیت رسانه ای خود را در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در مورد دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز کرده بود امروز با تمام توان و از سراسر استان حضور پرشکوه مردم را به تصویر می کشد.

سیما و صدای مرکز با ویژه برنامه های زنده از یک ساعت پیش از آغاز رأی گیری پخش خود را شروع و تا پایان ساعت امروز ادامه خواهند داد.

در شهر کرمان با استقرار واحدسیار تلویزیونی و ارتباط ماهواره ای در محل حسینیه ثارالله کرمان و مسجد امام خمینی (ره) تصاویر اولین رأی دهندگان همراه باصفوف تشکیل شده مردم به روی آنتن رفت.

سیمای مرکز کرمان با پیش بینی و تجهیز گروه های تولیدی و اعزام به شهرستان ها  نمایش مشارکت حماسی مردم سراسر استان را به تصویر می کشد.

 علی رمضانی از ابتدای صبح با حضور در واحدهای مختلف مرکز، برجدیت و تلاش و دقت در امر انعکاس حضور حماسی مردم تأکید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات در حال انجام  قرار گرفت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار