مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از اعمال تغییرات در دستورالعمل اردوهای دانش‌آموزی و ابلاغ آن تا نیمه خرداد ماه خبر داد.

مهدی علی‌اکبرزاده مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دستورالعمل اردو‌های دانش‌آموزی و اعمال تغییرات در آن اظهار داشت: این دستورالعمل تقریبا به امضاء رسیده و تغییراتی نسبت به قبل در آن اعمال کردیم تا اردوهای دانش‌آموزی با کیفیت بهتری برای دانش‌آموزان برگزار شود.

وی ادامه داد: دستورالعمل جدید اردوهای دانش‌آموزی در آخرین مراحل امضاء نهایی قرار دارد و پس از طی کردن این ضوابط امیدواریم پیش از اتمام امتحانات به استان‌ها ابلاغ شود.

مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بازبینی انجام شده در دستورالعمل موجب شده تا جنبه جنسیت دانش‌آموزان، سن، مقطع تحصیلی، محل برگزاری اردو به طور دقیق برای دانش‌آموزان اعمال شود.

علی‌اکبر‌زاده عنوان کرد: طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده این دستورالعمل در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا پیش از شروع اردوهای دانش‌آموزی آمادگی لازم برای اجرای ضوابط جدید را داشته باشند.

وی یادآور شد: با ابلاغ این دستورالعمل تمامی مدارس و مراکز آموزش و پرورش موظف هستند تا با پیروی از این دستورالعمل، اردوهای دانش‌آموزی را ترتیب دهند و اجرای آن الزام‌آور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار