معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ دستورالعمل پرسش مهر امسال رئیس جمهور تا پایان مهر ماه خبر داد.

 حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در پاسخ به این سوال که در راستای تحقق پرسش مهر رئیس جمهور چه اقداماتی در دست اجرا دارید، گفت: پرسش مهر سال گذشته را کامل انجام دادیم و منتظر زمان از ریاست جمهوری برای برگزاری کنگره‌ی آن هستیم زیرا که آثار دانش آموزان در سطح نهایی و برندگان مشخص شدند و امیدوارم که در آینده‌ی نزدیک در صورت اعلام زمان از سوی ریاست جمهوری کنگره پرسش مهر سال گذشته را برگزار کنیم.
 
وی در ادامه افزود: در خصوص پرسش مهر امسال باید اشاره کرد که کمیته و ستاد مورد نظر را تشکیل داده و دستورالعمل آن را تا پایان مهر ماه به کل کشور برای مشارکت دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشجومعلمان ابلاغ می‌کنیم.
 
کفاش با اشاره به این که دانش آموزان می‌توانند در قالب‌های مختلف پیرامون سوال امسال رئیس جمهور آثار خود را آماده و ارسال کنند، گفت: دانشجومعلمان، فرهنگیان و دانش‌آموزان می‌توانند در قالب‌هایی مثل از داستان، شعر، نقاشی – نمایش‌نامه‌نویسی – سرود، پوستر بعد از آماده شدن دستورالعمل پرسش مهر امسال آثار خود را آماده و برای داوری ارسال کنند.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا در مدارس آموزش‌هایی در خصوص مصرف صحیح آب به دانش‌آموزان ارائه می‌شود، عنوان کرد: طراحی که در این خصوص صورت گرفته شامل دو بخش است. نخستین بخش شرکت در مسابقات و اثرات است که دانش‌آموزان تولید اثر می‌کنند همراه با شناخت است. بخش دوم مربوط به بحث‌های آموزشی در دستورالعمل است درس‌نامه‌هایی را تهیه کرده و در مراسم صبح‌گاه، نماز جماعت، اردوهای دانش‌آموزی و مراسم و مناسبت‌های مختلف به منظور رعایت بیشتر این موضوع به دانش‌آموزان آموزش می‌دهیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ابلاغ ، آب ، پرسش مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار