با بسته شدن پرونده ی مسابقات دسته دوم فوتبال 7 نفره، تیم های کرمان و خراسان رضوی به عنوان دو تیم برتر مسابقات، به رقابت‌های دسته یک صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات دسته دوم فوتبال 7 نفره کشور از 23 تا 27 اردیبهشت جاری با حضور تیم های کردستان، خراسان رضوی، تهران، کرمان، مرکزی و خوزستان به میزبانی اهواز برگزار شد.

با پایان یافتن مسابقات مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال 7 نفره، تیم‌های کرمان، خراسان، خوزستان و مرکزی به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

پس از انجام بازی‌های این مرحله، کرمان و خراسان رضوی راهی مرحله ی فینال و خوزستان و مرکزی نیز برای کسب عنوان سوم راهی دیدار رده بندی شدند.

در دیدار فینال، کرمان با نتیجه 3 بر 2 از سد خراسان رضوی گذشت و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

خوزستان و مرکزی نیز برای کسب عنوان سوم با هم روبرو شدند و تیم میزبان، خوزستان، با نتیجه 5 بر 2 حریف را مغلوب کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

قرار است، بهترین‌های تیم های مسابقات دسته دوم، برای حضور در اردوهای تیم ملی انتخاب و دعوت شوند.

رقابت‌های جهانی، شهریور ماه امسال به میزبانی آرژانتین برگزار می‌شود و تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی از مسابقات دانمارک، سهمیه مستقیم این رویداد جهانی را دریافت کرده است. هنوز جزئیات برگزاری این مسابقات و کشورهای شرکت کننده اعلام نشده، اما به طور معمول در این رویداد جهانی 16 تیم در 4 گروه به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار