رئیس پلیس پیشگیری استان از آماده باش 3هزار و ۷۰۰ نیرو به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم برای تأمین امنیت انتخابات در سطح استان خبر داد.

آماده‌باش پلیس برای تأمین امنیت انتخاباتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،جلال میرزابیگی رئیس پلیس پیشگیری استان اعلام کرد: نیروی انتظامی در آستانه برگزاری ۲ انتخابات طرح ویژه انتخابات را تدوین و برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است. 

جلال میرزابیگی با اشاره به اینکه همزمانی ۲ انتخابات و شرایط حساس منطقه برگزاری این انتخابات را حساس کرده است اظهار کرد: مردم استان همواره بالاترین سطح مشارکت را در انتخابات گذشته داشته‌اند و ما امیدواریم این دوره نیز با حضور حداکثری مردم برگزار شود. 

میرزابیگی تصریح کرد: نیروی انتظامی فرمان‌های مقام معظم رهبری را به‌عنوان یک سند بالادستی مدنظر قرار داده و طرح جامع انتخاباتی را تدوین و اقدامات خود را از ۶ ماه گذشته در ۳ حوزه قبل،حین و بعد از انتخابات هدف گزاری کرده است. 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از آرای مردم صیانت خواهد کرد، افزود: ۳ هزار و ۷۰۰ نیرو به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم وظیفه تأمین امنیت انتخابات را در استان رابر عهده‌دارند. 


انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.