دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: سیستم انتخاباتی کشور امنیت کامل دارد و بگونه ای است که امکان تخلف نزدیک به صفر است.

سیستم انتخاباتی کشور امنیت کامل دارد
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کرم محمدی  با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در روز 29 اردیبهشت، گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور اندیشیده شده است.

محمدی تعداد واجدین شرایط استان در این دوره انتخابات را یک میلیون و 461 هزار و 727 نفر اعلام و بیان کرد: از این تعداد 83 هزار و 374 نفر رای اولی هستند.

این مقام مسئول از آماده‌سازی 1934 شعبه اخذ رای در سطح استان  برای برگزاری انتخابات خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 913 شعبه شهری (887 شعبه ثابت و 26 شعبه سیار) و 1021 شعبه روستایی (131 شعبه ثابت و 890 شعبه سیار) هستند.

محمدی با بیان اینکه امسال برای اولین بار انتخابات شوراها در سه شهر اسلام آبادغرب، کنگاور و جوانرود بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: در این سه شهر، 152 شعبه تمام الکترونیک تدارک دیده شده است که در آن‌ها انتخابات شورای شهر بصورت الکترونیکی و انتخابات ریاست جمهوری بصورت دستی انجام می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: 30 هزار نفر در استان مجری برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا هستند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.