نماینده انجمن گرافیک کرمانشاه نیز گفت: توقع داریم مسئولین بیشتر به هنر و هنرمندان توجه داشته باشند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛روزبه حبیبیان در نشست اهالی فرهنگ و هنر با استاندار و بیان خواسته های خود اظهار کرد: متاسفانه شهرداری از ظرفیت جوانان هنرمند شهر استفاده نمی‌کند و نتیجه آن تبدیل شدن شهر به یک زباله‌دانی بزرگ در ایام انتخابات است.

حبیبیان خواستار برگزاری مستمر نشست با هنرمندان شد و افزود: امیدواریم مطالباتی که در این نشست مطرح می‌شود محقق شود.

 مهرداد مرادی نماینده ناشران و مسئول انتشارات سرانه نیز از مشکلات متعدد ناشران یاد کرد و افزود: یکی از این مشکلات وجود ناشر مولفان است است که کیفیت کار را پایین آورده اند.

وی گفت: خواسته دیگر ما این است که مجوز و ممیزی کتاب به خود کرمانشاه واگذار شود، زیرا طی کردن این مسیر در تهران حدود سه ماه زمان نیاز دارد.

کیوان شمشیربیگی نماینده انجمن سینمای جوان کرمانشاه هم خواستار توجه ویژه به هنرمندان شد و گفت: متاسفانه گنجینه هنرمندان سربسته و پلمب باقی مانده است، این در حالیست که هنرمندان سفیر فرهنگی یک جامعه هستند، نه سیاستمداران و ... .

این هنرمند کرمانشاهی تاکید کرد: خواسته دیگر ما این است که بودجه فرهنگی دستگاه ها به کمک هنرمندان بیاید تا هنرمند مجبور نباشد برود دنبال ادارات تا به او کار بسپارند.

شمشیربیگی یادآوری کرد: گاهی بودجه خوبی در اختیار بدنه فرهنگی دستگاه ها است که انجام پروژه‌ها و مستندهایشان را هم به جوانان شهر کرمانشاه نمی‌دهند و هنرمندان دیگر استان‌ها از آن استفاده می‌کنند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.