صدا و سیمای مرکز قزوین انتخابات ۲۹ اردیبهشت را متفاوتر از سالهای گذشته پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: با بهره گیری از امکانات فنی و تولید برنامه‌های مختلف، این مرکز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر رو روستا را در مناطق مختلف استان متفاوتر از انتخابات سالهای گذشته پوشش خواهد داد.
 
ابوالفضل معصومی فر افزود: ۲۰۰ میلیون تومان امکانات و تجهیزات فنی بهمین منظور خریداری شده است تا با بهترین شکل حضور پر شور و با نشاط مردم در پای صندوق رای به تصویر کشیده شود.
 
معصومی فر همچنین از مردم خواست: شهروند خبرنگار و گزارشگر رسانه ملی باشند و عکس‌ها و فیلمهای خود را از حضور مردم در انتخابات برای پخش به صدا و سیما ارسال کنند.
 
معصومی فر، ۲۹ اردیبهشت را اوج هنرِ قدرت نمایی صدا و سیما دانست و افزود: انتخابات پیش رو جشنواره رسانه‌ای برای ارائه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از حیث شکل و محتوا است.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین، با اشاره به جنگ نرم دشمن برای ایجاد ناامنی و تحریم و شرکت نکردن مردم درانتخابات گفت : از پارسال ۹۰ شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی زبان معاند بهمین منظور راه اندازی شده است.
 
معصومی فر، پوشش مشارکت پر شور و بانشاط مردم در پای صندوق‌های رای در کنار توجه حفظ آرمش و امنیت را از وظایف مهم رسانه ملی در این عرصه بیان کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.