دبیر ستاد انتخابات خوزستان تعداد حوزه های اخذ رای در سطح استان را 3 هزار و 731 شعبه اعلام کرد.

جمع آوری آراء مردم در بیش از 3 هزار حوزهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حبیب‌الله فضل الله ‌پور، دبیر ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات در سطح استان گفت: در رابطه با انتخابات شوراهای شهر و روستا در این استان امسال نسبت به دوره گذشته رشد پیدا کرده‌ایم و در تعداد کاندیداها این عدد رشد قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه برای شوراهای شهر و روستا در استان خوزستان تعداد ۱۶ هزار و ۹۱۳ داوطلب حضور دارد بیان داشت: در حوزه‌های روستایی استان۱۲ هزار و ۸۵۸ نفر و در حوزه شهری 4 هزار و 55 نفر نام‌نویسی کرده که تعداد ۷۹۴ نفر از آن ها زن هستند.

فضل الله ‌پور با اشاره به آمار ثبت‌نام شدگان مرد و زن در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و بیان اینکه این حضور نشان دهنده رشد و مشارکت در حوزه‌های سیاسی و مدنی جامعه است افزود: در حوزه های شهر و روستا نسبت به دوره گذشته انتخابات از نظر مدرک تحصیلی داوطلبان داشته‌ایم.

دبیر ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به اینکه 3 هزار و 731 شعبه در سطح استان اقدام به رای‌گیری از مردم خواهند کرد اذعان داشت: تعداد ۶۰ هزار نفر به عنوان مسئولان برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابی استان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.