فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امیدواریم حضور مردم شهرستان در انتخابات پیش رو بیش از 85 درصد باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امیدواریم حضور مردم شهرستان در انتخابات پیش رو بیش از 85 درصد باشد.

اکبر سنجابی  با اشاره به اینکه مردم شهرستان سرپل‌ذهاب در آخرین انتخاباتی که در این شهرستان برگزار شد مشارکت 85 درصدی داشتند، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، مردم شهرستان مشارکتی بیش از دوره قبل را رقم بزنند.

وی از اهمیت حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت یاد کرد و ادامه داد: مردم اهمیت حضور در انتخابات را حس کرده و می‌دانند این انتخابات در بعد ملی پشتوانه نظام است.

فرماندار سرپل ذهاب یادآور شد: انتخابات ایران در تمام دنیا رصد می‌شود و مردم باید با حضور حداکثری به دنیا نشان دهند که با تمام قدرت پشت این نظام و حکومت ایستاده اند.

سنجابی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات، تصریح کرد: 102 شعبه اخذ رای در شهرستان داریم که 36 مورد آن شهری و مابقی روستایی است.

به گفته این مسئول، از شعب شهری یک مورد سیار و مابقی ثابت و از شعبه روستایی پنج شعبه ثابت و مابقی سیار است.

وی تاکید کرد: در شهرستان سرپل‌ذهاب بیش از 1900 نفر دست اندرکار انتخابات هستند، که شامل عوامل اجرایی، ناظرین، بازرسین، اعضای شعب و ... می‌باشند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در خصوص تعداد کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان نیز افزود: 842 کاندیدا در بخش شهری و روستایی در شهرستان داریم.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.