نشست کارگروه ویژه پایش نسبت به بررسی قراردادهای شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی و واحدهای صنعتی و تولیدی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد لطفی معز مشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در این نشست گفت: دولت سیاست‌های سازمان همانند سال گذشته به استان‌ها ابلاغ شده تا برای حمایت واحدهای صنعتی و تولیدی لحاظ و از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: حوزه حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تمام تلاش خود را در جهت مسائل صنعتگران در بخش‌های مختلف بررسی و رسیدگی می‌کند تا نهایت همکاری و مساعدت با سرمایه گذاران و صنعتگران انجام شود.

مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی هم در این نشست گفت: رفع مسائل واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در سال جاری با توجه به تشکیل کارگروه‌های مختلف ستاد تسهیل در استان انجام و اقدامات لازم جهت پیگیری و پایش واحدهای متقاضی و مورد نیاز واحد‌ها صورت پذیرفته است.

وی افزود: حمایت‌های مختلف نرم افزاری از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی از سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران می‌باشد که موجب تقویت بنیه واحد‌ها در مباحث نرم افزاری و در راستای حمایت از تولید انجام شده است.
انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.