مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از تاثیر بسزای خدمات کلینیک صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در نشست با واحدهای مستقر شهرک فناوری گفت: نقش کلینیک صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ملموس بوده و باید واحدهای صنعتی و تولیدی از مشاوره‌های این کلینیک استفاده نمایند تا کمکی در راستای توانمندسازی هر چه بیشتر آن‌ها صورت پذیرد.

وی افزود: به منظور اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی و رشد، توسعه و تقویت کیفیت تولیدات صنعتگران، خدمات کلینیکی به صاحبان صنایع استان ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: با توجه به دغدغه صاحبان صنعت در جهت افزایش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی، شرکت شهرکهای صنعتی خراسان با بهره گیری از مشاورین خبره صنعتی در جهت نیل به این اهداف تلاش می‌کند.

مسعود مهدی زاده مقدم خاطر نشان کرد: در راستای برنامه‌های مختلف خدمات کلینیکی به صنایع در کلیه زمینه‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی از قبیل: مشاوره در دانش فنی و فرمولاسیون، بازاریابی و مدیریت فروش و صادرات، مالی و حقوقی و سرمایه گذاری، استقرار سیستم‌ها و استاندارد‌ها و خدمات گوناگون دیگر با استفاده از مشاورین خبره و متخصص انجام می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.