فرمانده انتظامی استان اصفهان از متلاشی شدن 6 باند سرقت مسلحانه و خشن در عمليات كارآگاهان پليس آگاهی اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار" عبدالرضا آقاخاني پيرامون برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در سال 96 اظهار داشت: امسال سال پرشتابي در ماموريت هاي ميداني و عملياتي پليس استان است و سعي مي كنيم كه رسيدگي به موضوعاتي كه در سال 95 دغدغه اصلي مردم استان بود را با شتاب بيشتري دنبال نمائيم.

وي بحث مبارزه با مواد مخدر را يكي از اولويت هاي اصلي برنامه هاي پليس استان ذكر كرد و اظهار داشت: در زمينه جمع آوري معتادان ولگرد از سطح محلات يك كار ويژه اي در سال 95 شروع شد كه اين روند در سال جديد نيز ادامه خواهد يافت.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه طرح هاي پليس در خصوص مبارزه با موادمخدر مقطعي نيست گفت: در طول سال 95 بيش از 500 طرح با اين موضوع در سطح استان اجرا شد كه نشان مي دهد پليس در اين خصوص مصمم و قاطع بوده است.

وي موضوع سرقت هاي خرد، كاهش تصادفات فوتي و ارتقاي امنيت اخلاقي و اجتماعي را از ديگر برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان براي سال 96 عنوان كرد و گفت: در سال گذشته اقدامات خوبي با همكاري ساير دستگاه ها در اين راستا صورت گرفت و اميدواريم با ادامه اين روند بتوانيم فضاي امن، آرام و با نشاطي براي مردم استان فراهم كنيم.

سردار آقاخاني، مبارزه با قاچاق كالا را در دستور كار جدي پليس استان عنوان كرد و گفت: با توجه به اينكه قاچاق ضربه بزرگي به نظام اقتصادي كشور وارد مي كند به همين جهت برنامه ريزي هاي خوبي شده تا با همكاري همه دستگاه ها به ويژه هماهنگي دستگاه قضائي يك مقابله جدي و قاطعانه اي را در سال جديد با عاملان قاچاق كالا و عبور محموله هاي قاچاق از مسير هاي استان انجام دهيم.

فرمانده انتظامي استان مقابله با جرايم خشن را از ديگر برنامه هاي اين فرماندهي برشمرد و اظهار داشت: با تلاش كارآگاهان سخت كوش پليس آگاهي استان 6 باند سرقت مسلحانه و خشن در سال 95 منهدم و از هم متلاشي شدند كه عمده فعاليت اين باندها سرقت از طلافروشي ها، سرقت هاي توام با خشونت و سرقت محموله بود.

اين مقام انتظامي سپس به حوزه پليس فتاي استان اشاره كرد و گفت: پليس اصفهان مقابله با جرايم فضاي مجازي را به عنوان اولويت خاص برنامه هاي خود قرار داده و معتقد است اين فضا با توجه به تهديدات و آسيب هاي جبران ناپذيري كه براي نسل جوان جامعه ما در بر دارد بايستي به طور ويژه تحت نظر و كنترل قرار گيرد.

سردار آقاخاني در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه نظارت پليس فتاي استان بر تبليغات انتخاباتي در فضاي مجازي چگونه است اظهار داشت: پليس فتا به طور دقيق تمام صفحات شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي اينترنتي كه در زمينه تبليغات انتخاباتي فعال هستند را رصد مي كند و با هرگونه تخلفي نيز در اين زمينه برخورد قانوني صورت مي دهد و به حمد الله امنيت در اين فضا نيز برقرار است.

ارتقاي تعالي رفتار كاركنان پليس استان ديگر موضوعي بود كه سردار آقاخاني بر آن تاكيد كرد و گفت: سال گذشته با انجام اين اقدامات شاهد كاهش 45 درصدي تخلفات در بين كاركنان بوديم و امسال هم تكريم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندي در مراكز انتظامي با جديت بيشتري دنبال مي شود و تيم هاي ويژه به طور سرزده به يگان هاي انتظامي حضور يافته و بر رعايت اين مسايل از سوي كاركنان نظارت مي كنند.

آقاخاني استراتژي ناجا را خوش روئي و خوش اخلاقي ماموران پليس با مردم عنوان كرد و اظهار داشت: نيروي انتظامي پناهگاه مظلومان و آسيب ديدگان است و براي گرفتن حق آنان از افراد شرور و قانون شكن از موضع صلابت و اقتدار خود رفتار مي كند.

 
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.