مدیرعامل تیم گسترش فولاد تبریز گفت: بیش تر تیم های لیگ برتری به دنبال جذب شجاعیان هستند اما آنان باید بدانند وی با ما قرارداد دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، هوشنگ نصیرزاده درباره برنامه‌های گسترش فولاد، اظهار داشت:قرار است لوکا بوناچیچ سرمربی جدید تیممان روز دوشنبه به تبریز بیاید و تا پنج‌شنبه نقاط ضعف باشگاه را بررسی کنیم همچنین خوشحالم که 15 بازیکن با ما قرارداد دارند و می توانیم آنها را در اختیار داشته باشیم و فقط در بعضی از پست ها با کمبود بازیکنان مواجه هستیم که در نظر داریم شرایط آنان را ارزیابی کرده و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.  
 
وی در مورد وضعیت داریوش شجاعیان، گفت: خدا را شکر شجاعیان با ما قرارداد دارد و هر تیمی که می‌خواهد، برود اول باید موافقت ما را کسب کند.وی می‌تواند با تیم‌های خواهانش صحبت کند اما باید مسئولان این تیم ها بدانند شجاعیان با ما قرارداد دارد و قراردادش نیز معتبر است.خیلی‌ها دوست دارند این بازیکن را در تیم شان داشته باشند اما تا زمانی که جدی نشود مهم نیست هر چند که یکی از درآمد باشگاه‌ها از طریق فروش بازیکنان است و اگر متقاعد شویم در خصوص برخی بازیکنان رضایت می‌دهیم.
 
نصیرزاده در مورد خسوس دروازه‌بان برزیلی این تیم، گفت: او بخش زیادی از مطالباتش را دریافت کرده و در حال حاضر برای مرخصی به کشورش رفته و برمی‌گردد ضمن این که دخسوس جزء 15 بازیکنی است که با ما قرارداد دارد.
 
مدیرعامل گسترش در مورد مدیرعاملی اش در این تیم، گفت: این سؤال را از 15 مدیرعامل دیگر هم می‌پرسید؟! من نزدیک به 18 سال است که در حال تدریس هستم که متاسفانه هیچ کدام از آنها رسانه‌ای نشد و از طرفی به بیش تر مدیر عاملان لیگ برتری هم در سالیان گذشته مشاوره می دادم.
 
وی در مورد شرایط تیم گسترش،بیان کرد: تیمم ا جزو تیم‌های با امکانات و حرفه‌ای ایران محسوب می شود وجزو معدود باشگاه‌هایی در جهان هستیم که خطوط هواپیمایی داریم. ضمن اینکه قرار است طی روزهای آینده ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای راستی‌آزمایی به باشگاه ما بیایند تا کماکان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای ایران باقی بمانیم.
 
نصیرزاده در مورد این که آیا به دنبال جذب بازیکنان گران قیمت برای تیم گسترش فولاد است یا خیر، گفت: یکی از اشتباهات یارگیری این است که می روند بازیکنان چران قیمت را جذب می کنند و نتیجه اش می‌شود استیل آذین و یا پرسپولیس چند سال قبل. به نظر من باید جوانانی را به خدمت گرفت که بتوانند ضمن دوندگی بالا برای تیم هم مفید باشند.
 
وی در پایان با اشاره به این که تیم گسترش فولاد هیچ پرونده انضباطی داخلی و خارجی ندارد،تصریح کرد: قرارداد را به ریال بستیم و در آن قید کردیم در صورتی که طرفین از هم شکایت داشته باشند این موضوع باید در فدراسیون فوتبال ایران حل شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار