فرمانده قرارگاه ارتش شمال غرب کشور گفت: مرزهای کشور ما یکی از امن‌ترین مرزهای دنیا است که به پاس حضور نیروهای مسلح در مرزهای کشور است.

مرزهای ایران یکی از امن‌ترین مرزهای دنیا است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امیر سرتیپ کیومرث شرفی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 40 ارتش استان اردبیل اظهار کرد: مرزهای کشور ما یکی از امن‌ترین مرزهای دنیا است که به پاس حضور نیروهای مسلح در مرزهای کشور و در راس آن فرماندهی حضرت آقابه عنوان فرمانده کل قوا است.

وی گفت: امروز به خاطر داشتن امنیت بالا در کشور به خود می‌بالیم و همه اینها را مدیون خون پاک شهدا هستیم زیرا که در دنیای متلاطم و ناامن کنونی کشور ما دارای بالاترین ضریب امنیت در مرزهای هوایی زمینی و دریایی است.

فرمانده قرارگاه ارتش شمال غرب کشور تصریح کرد: ارتش سربازان و سرداران بزرگی را تربیت کرده است که آوازه آنها نه تنها در کشور بلکه در کل منطقه و دنیا پیچیده است که مایه افتخار برای تمام مردم ایران اسلامی بودند.

امیر سرتیپ شرفی افزود: نیروهای نظامی ما مملو از جوان‌های مومن و انقلابی هستند و اکنون ما شاهد این هستیم که مدافعان حرم ما آماده‌اند تا از حریم ولایت و امامت با جان و دل و خیلی بهتر از جوان‌های گذشته دفاع کنند و حماسه بیافرینند.

وی بیان کرد: تنها عامل رفع تهدیدات دشمن در مقطع کنونی داشتن توان نظامی است و دشمنان ما تنها زبان نظامی را می‌فهمند زیرا هیچ منطقی در رفتار و اعمال آنها وجود ندارد.

وی افزود: قدرت بازدارندگی یعنی اینکه ما چشم طمع به هیچ کشوری نداریم ولی در دفاع از مرزها و اعتقاداتمان حاضریم تا آخرین قطره خونمان از آنها دفاع کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.