بهره مندی از غنای پرورشی ایران در مسائل تربیتی

مدیر بخش مرکز پژوهش‌های لبنان گفت: در تلاش هستیم تا از غنای پرورشی ایران برای پرورش دانش آموزان لبنانی بهره‌مند شویم.

بهره مندی از غنای پرورشی ایران در مسائل تربیتی
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس کنعان مدیر بخش مرکز پژوهش‌های لبنان در نشست مشترک حزب الله لبنان با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اظهار داشت: هدف آمدن بهره‌مندی از چشمه گذاری ربانی است به ویژه آنکه بحث مورد توجه موضوع رشد فکری و پرورشی است.
 
وی گفت: با توجه به اینکه موضوع پرورشی بر امری دلالت دارد که حاکی از تحولات فکری بشر است بنابراین از این چشمه جوشان معرفت بهره مند می‌شویم از مبانی تئوریک و عملی استفاده کنیم و به لبنان که معدن فرهنگ‌ها است آن را انتقال دهیم.
 
کنعان تصریح کرد: این پایه دین محمدی اصیل را بنا می‌کنیم و به دلیل اینکه جمهوری اسلامی پایه فکری و بنیانی محسوب می‌شود؛ اندیشه خود را بر افکار امام خمینی (ره) شکل می‌دهیم و آن را بر مبنای جریان فکری مقام معظم رهبری تداوم می‌بخشیم.
 
مدیر بخش مرکز پژوهش‌های لبنان گفت: سعی داریم در اولین فرصت اطلاعات پرورشی را به لبنان منتقل کنیم چرا که مبانی فکری ایران در لبنان قابل اجرا است.
 
وی با اشاره به اینکه انتقال فرهنگ به لبنان نشانگر رشد جوانان این کشور است، اظهار کرد: در مقابل فرهنگ و جنگ نرم با این روش می‌توان ایستادگی کرد و عناصر فکری و عقیدتی در جنگ نرم وجود دارد که باید با شکل گیری بنیان فکری در مقابل آن ایستادگی کرد.
 
کنعان افزود: داده‌ها و شاخص‌هایی مشترک بین ایران و لبنان وجود دارد که این تعامل مبانی پرورش فکری را تشکیل می‌دهد و امیدواریم در این بازه زمانی کوتاه به مبانی نظری و غنایم پرورش فکری اتحادیه دست یابیم.
 
مدیر بخش مرکز پژوهش‌های لبنان عنوان کرد: ابزار و وسایل متناسب با فرهنگ لبنان را شاهد بودیم به همین دلیل موسسه هایی که در امور جوانان فعالیت دارند در حد رسمی این فعالیت را گسترش می‌دهند.
 
وی تصریح کرد: بعد از جنبش حزب الله در لبنان پیشبرد فرهنگی به وجود آمده است که سعی می‌کنیم که در قالب موسسات وابسته به حزب الله فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.
 
کنعان گفت: قصد داریم تعداد اندکی از دانش آموزان لبنانی را برای بازدید از مکان‌های زیارتی و موسسات دان آموزط و دانشجویی به ایران بیاوریم و این گروه حاضر نیز فعالیت‌های خاص خود را دارد.
 
مدیر بخش مرکز پژوهش‌های لبنان با بیان اینکه باید از غنای پرورشی ایران تصریح کرد: باید بتوانیم با این تعامل سند پرورشی و فکری جوانان را پیاده سازی کنیم.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار