رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی نامزد ریاست جمهوری در استان اصفهان گفت: ستاد انتخاباتی دکتر روحانی نه تنها از امکانات دولتی و بیت المال استفاده نمی کند بلکه از امکانات شبهه ناک نیز استفاده نمی کند زیرا متعهد و پایبند به موازین شرع مقدس اسلام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی نکویی ' دیشب  در نشست خبری در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، افزود: اسامی معرفی شده به عنوان نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان و میان دوره ای مجلس توسط شورای هماهنگی اصلاح طلبان تهیه شده و هیچ ربطی به ستاد انتخاباتی روحانی ندارد.
وی تصریح کرد: ممکن است برخی از نامزدهایی که در لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان قرار گرفته اند در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی فعالیت کنند اما تایید یا رد نامزدها برای قرار گرفتن در لیست یاد شده، ربطی به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی ندارد.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان درباره امکانات این ستاد برای معرفی نامزد مورد حمایت خود گفت: ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان اصفهان در هیچ نقطه این استان پهناور از امکانات دولتی و بیت المال برای اجرای برنامه های خود استفاده نکرده است و نخواهد کرد.
وی تاکید کرد: ستاد انتخاباتی دکتر روحانی نتنها از امکانات دولتی و بیت المال استفاده نمی کند بلکه از امکانات شبهه ناک نیز استفاده نمی کند زیرا متعهد و پایبند به موازین شرع مقدس اسلام است.
نکویی تصریح کرد: حتی برخی افراد قصد داشتند امکاناتی را بصورت مشروط در اختیار ستاد انتخاباتی دکتر روحانی قرار دهند اما نپذیرفتیم زیرا همانگونه که بیان کردم به شرع مقدس اسلام پایبندیم و حاضر نیستیم از اموال شبهه ناک برای پیشبرد اهداف و برنامه های ستاد روحانی استفاده کنیم.
وی درباره اقدام های ستاد انتخاباتی دکتر روحانی برای مقابله با اقدام های غیر اخلاقی و تخریبی علیه این نامزد ریاست جمهوری در استان اصفهان نیز گفت: این نوع اقدام های تخریبی از سوی برخی افراد و گروهها علیه اصلاح طلبان، پیش از این نیز سابقه داشته است و در نظر ما جدید نیست.
نکویی با بیان اینکه پاره کردن بَنِر یا مخدوش کردن نامزد مورد حمایت ما پیش از این نیز سابقه داشته است، افزود: اما مردم ما باهوش و زیرک هستند و این نوع رفتارهای غیر اخلاقی در رای آنها تاثیرگذار نیست.
وی افزود: شاید پاره کردن تصویر یک نامزد انتخاباتی یا تخریب رقیب انتخاباتی در رای مردم نسبت به آن نامزد بی تاثیر باشد اما افرادی که مرتکب چنین بد اخلاقی ها و خلاف ها می شوند باید بدانند رفتار زشت آنها در جامعه ما ثبت و ضبط می شود و آثار آن باقی است.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان با اشاره به انتشار تصویری از یک فرد مذهبی نما در حال پاره کردن بَنِر یکی از نامزدها که در کسوت روحانیت قرار دارد در فضای مجازی، افزود: این تصویر زیبنده جامعه اسلامی نیست زیرا شخصی که خود باید هدایت کننده جامعه ما بسوی دین و الگویی برای اجرای احکام اسلام باشد، رفتاری ضد اسلامی، ضد اخلاقی و ضد قانون انجام می دهد.
وی افزود: ممکن است عده ای به خیال خود فکر می کنند با این نوع رفتارها مرتکب ثواب شده اند اما نمی دانند که مرتکب گناه شده اند.
نکویی بابیان اینکه ' قصد نداریم بنرهای پاره شده از ستاد انتخاباتی آقای دکتر روحانی را در سطح شهر اصفهان جمع آوری کنیم '، افزود: این بنرها، مظلومیت آقای روحانی و پایبند نبودن برخی مخالفان ایشان به اخلاق و قانون را نشان می دهد.
وی درعین حال افزود: در این راستا، ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان اصفهان با انجام اقدام های قانونی و حقوقی، موارد را به هیات نظارت استان اصفهان گزارش می کند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان در ادامه با بیان اینکه معادله فعالیت در فضای مجازی برای موافقان و مخالفان روحانی به عنوان رئیس جمهور مستقر مساوی نیست، افزود: مخالفان دولت در فضای مجازی آزادی عمل و امکانات بیشتری در اختیار دارند.
وی بابیان اینکه براساس قانون انتخابات، تخریب رقبا در جریان انجام تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی و پیگرد قضایی دارد، افزود: برخی ها در جریان انجام تبلیغات انتخاباتی، خلاف های محرز انجام می دهند و حتی از تریبون های رسمی و مذهبی علیه نامزدها سخنرانی می کنند.
نکویی افزود: خط مشی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در اصفهان، پاسخگویی به این بدخلاقی ها و رفتارهای تخریبی نیست و دوست ندارد با درگیر شدن به این موضوعات از وظایف اصلی خود بازماند.
وی اضافه کرد: راهبرد ما این است تا برنامه ها و اقدام های مثبت دکتر روحانی که کم هم نیست از جمله برجام، مهار تورم لجام گسیخته، اجرای طرح تحول نظام سلامت، افزایش تولید محصولات کشاورزی، از بین بردن پروژه ایران هراسی، پیشی گرفتن میزان صادرات کالاهای غیر نفتی از واردات، خودکفایی در تولید گازوئیل و صادرات این محصول و ... را برای مردم تبیین کنیم.
رئیس ستاد روحانی در اصفهان درباره اظهارات غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در مراسم افتتاحیه این ستاد نیز گفت: فیلم سخنرانی کرباسچی موجود است و ما آن را برای برخی از مسئولان در تهران نیز ارسال کردیم.
وی افزود: کرباسچی چهره ای نیست که بخواهد به رزمندگان اسلام و برادران پاسدار خود توهین کند ، او مبارز قبل از انقلاب است و همه پیشکسوتان جبهه و جنگ نیز در اصفهان می دانند که کرباسچی زمانی که استاندار اصفهان با قدرت از لشکر 14 امام حسین (ع) پیشتیبانی و حمایت می کرد.
نکویی افزود: اظهارات کرباسچی در مراسم افتتاحیه نشان می دهد که او معتقد است دولتی که در دیپلماسی قدرتمند باشد، می تواند سایر تهدیدها و مشکلات خود و کشورهای مشترک المنافع و همسایه را در سایه قدرت دیپلماسی خود برطرف کند.
وی اظهارکرد: متاسفانه برخی از رسانه های طرفدار یک جریان سیاسی، بخش هایی از بیانات کرباسچی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در اصفهان را گزینشی پخش و منتشر کردند.
وی همچنین از سفر حسن روحانی نامزد ریاست جمهوری به اصفهان خبر داد و گفت: دکتر روحانی در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود روز یکشنبه به اصفهان سفر می کند و ساعت 18 در میدان امام (ره) این شهر در جمع مردم سخنرانی می کند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان با اشاره به اینکه برنامه های دیگری به جز دیدار با مردم اصفهان و سخنرانی در جمع مردم این شهر برای این نامزد ریاست جمهوری به وی پیشنهاد شده است، گفت: به دلیل اینکه این برنامه ها قطعی نشده است از بیان آن ها خوددداری می کنم.
وی درباره فعالیت های ستاد روحانی در اصفهان نیز گفت: ستادهای تبلیغاتی دکتر روحانی در 15 منطقه اصفهان تشکیل شده و در 19 شهر اطراف اصفهان نیز ستادهای انتخاباتی فعال شده ‌اند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.