استاندار اصفهان گفت: بیش از 3 میلیون و 497 هزار نفر واجد شرایط رای و 76 هزار رای اولی در این استان است.

استان اصفهان 76 هزار رای اولی داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور، عصر امروز پنج شنبه 21 اردیبهشت در شورای اداری شهرستان کاشان گفت: تعداد 75 هزار نفر نیز نیروهای انتظامی،  نظارتی واجرایی در انتخابات استان اصفهان شرکت دارند.
 
وی، با اظهار امیدواری در برگزاری انتخابات باشکوه، اصالت و سلامت گفت :برگزاری انتخابات عزتمند و مقتدر دشمنان اسلام را کور می گند و دل طرفداران ملت را شاد می کند.  
 
به‌گفته‌وی،  سنگین ترین انتخابات بدلیل تعیین پنجمین صاحب صندلی سبز در مجلس، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان است.
 
استاندار اصفهان،  با اشاره به اینکه استان اصفهان با 107 شهر بیشترین تعداد شهر را دارد افزود: 1700 روستای این استان نیز 570 نفر برای انتخابات شوراها را دارد.
 
زرگرپور،  3200 نفر برای شوراهای 51 طایفه عشایری در استان اصفهان را یادآورشد و گفت :برگزاری انتخابات با امنیت و آرامش،  شکوه و عظمت، تلاش برای حضور حداکثری مردم،  تمرکز انتخابات وحدت بخش وانسجام بخش محورهای اصلی برگزاری این مانور عظیم سیاسی اجتماعی ملت ایران است.
 
شایان ذکر است استاندار اصفهان در پایان شورای اداری کاشان سه پروژه  عمرانی، خدماتی و رفاهی را در این شهرستان در آستانه میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف افتتاح و کلنگ زنی کرد.
 
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.