رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی گفت: ما می‌گوییم که در کشور نباید افرادى که ثروتمند هستند مسئول شوند چراکه ساده زیستى یکى از ویژگى هاى مسئولان نظام اسلامى است.

نباید افرادى که ثروتمند هستند در کشور مسئول شوندبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، على نیکزاد در تجمع حامیان فرهنگى حجت الاسلام رئیسى که عصر امروز در مجتمع سرچشمه برگزار شده بود گفت: علت ورود آقای رئیسى از جبهه انقلاب به انتخابات به دو سه عامل باز میگردد. اول باید در مورد پیروزى انقلاب اسلامى گفت که یک انسان بى بدیل به نام امام خمینى (ره) به پشتوانه مردم توانست انقلاب را شکل دهد و براى این انقلاب هزینه‌های بسیارى دادیم.

وى افزود: اگر قرار بود از کدخدا و سوال خبرنگار بترسیم اصلا چرا انقلاب کردیم و اینکه با ترس از کشورهاى بین المللی سند ٢٠٣٠ را امضا می‌کنیم که با اهداف انقلاب در تضاد است. وقتى که چنین سندى امضا می‌شود خانواده‌ها در سپردن فرزندان خود به سیستم اموزش و پرورش تجدیدنظر می‌کنند.

نیکزاد با اشاره به اصل ازادى در انقلاب گفت: ازادى در انقلاب ما یک اصل است، اما چرا به یک کارگر که خواهان حقوقش است می‌گوییم دهانت را خرد می‌کنیم؟! و اینکه در روستا‌ها اعلام می‌کنیم اگر به این دولت راى ندهید یارانه تان قطع می‌شود با کدامیک از اهداف انقلاب همخوانى دارد؟!

وى با اشاره به موضوع ساده زیستى مسئولان تصریح کرد: مردم ما باید بگویند که آیا که کارگزاران فعلى نظام ساده زیست هستند یا خیر؟! ما می‌گوییم که در کشور نباید افرادى که ثروتمند هستند مسئول شوند چراکه ساده زیستى یکى از ویژگى هاى مسئولان نظام اسلامى است، اما برخى فقط کیش برایشان تعریف شده است و وقتى می‌خواهیم به مردم یک خانه ٧٥ مترى بدهیم ان را مزخرف میخوانند!

وى در پایان گفت: چطور یک ایرانى را زیر می‌گیرید و هیچ صدایی از کسى در نمی‌اید. شهروند ایرانى عزت دارد.

انتهاى پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.