كانديداى انتخابات رياست جمهورى گفت: امروز دوره حرف درمانى تمام شده و دوره اقدام و عمل است .

معلمان نبايد به فكر شغل دوم باشند/ دوره حرف درمانى تمام شده و بايد عمل کردبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان سيد ابراهيم رئيسى كانديداى انتخابات رياست جمهورى در جمع حاميان فرهنگى خود گفت: امروز باور همه ما اين است كه اين عالم در محضر امام و حجت خداست و تمام احوال ما در محضر اوست.

وى با اشاره به پيروزی انقلاب اسلامى اظهار داشت: در سال ٥٧ و پيروزى انقلاب گام اول يعنى نفى استبداد به وقوع پيوست.افتخار جمهورى اسلامى اين است كه راى مردم تشريفاتى نيست و اينده نظام با راى مردم رقم ميخورد.

حجت السلام رئيسى با بيان اينكه فرهنگيان نبايد دغدغه معيشت داشته باشند اظهار داشت: اموزش وپرورش يك نهاد بسيار مهم در جهت دهى اجتماع است. فرهنگيان نه تنها در زمان روز معلم بلكه در همه زمان ها قابل تقديرند چراكه در اموزش و تربيت فرزندان ما نقش دارند.معلمان شغل معلمى را به ساير كسب كارها ترجيح داده اند.در جهت رفع دغدغه هاي معلمان باید گام برداريم تا دغدغه نداشته باشند و به شكل نظامند دولت زندگى اين عزيزان را تضمين كند.

اين كانديداى انتخابات رياست جمهورى تصريح كرد: بعد از ٣٨ سال زيبنده نيست كه همچنان فرهنگيان كماكان دغدغه هاى خود را داشته باشند.معتقديم كه هيچ كسى نبايد به علت محروم بودن از علم اموزى محروم باشد و جامعه زمينه رشد وى را فراهم كند و عدالت و استاندارد سازى اموزشى بايد گسترش يابد.

وى با اشاره به بحث صندوق فرهنگيان گفت: فرهنگيان نبايد دغدغه داشته باشند و نه اينكه عده اى خاص به صندوق فرهنگيان دست اندازى كنند و سهم اين عزيزان كه بين ٨ تا ١٠ میليون تومان است، دست اندازى كنند.ما در دولت كار و كرامت قبل از هرچيز معتقد به حفظ كرامت فرهنگيان هستيم و معلمان نبايد به فكر شغل دوم باشند. امروز دوره حرف درمانى تمام شده و دوره اقدام و عمل است.

مردم با ندارى میسازند، اما با تبعیض کنار نمى آیند

حجت السلام رئیسى با اشاره به سند ٢٠٣٠ تصریح کرد: با اینکه سندى بومى در کشور براى توسعه اموزش و پروش داریم به یکباره سند ٢٠٣٠ را می‌اورند. ما سند تحول اموزش و پروش را در گروی سندى قرار دهیم که در مراجع قانونى تصویب نشده است و اگر سند بومى با سند ٢٠٣٠ یکى است چرا سند خودمان وا اجرا نمی‌کنیم؟

وى افزود: رونمایی از سند ٢٠٣٠ مانند سند حقوق شهروندى که ما اصلا نیاز به رونمایی از این سند‌ها نداریم و به اقدام و عمل نیازمندیم. حقوق شهروندى یعنى مردم ما شغل داشته باشند و بتوانند حداقل زندگى را فراهم کنند،حقوق شهروندى یعنى فراهم کردن جهیزیه یک خانم دم بخت.

این کاندیداى انتخابات ریاست جمهورى با بیان اینکه این مشکلات زیبنده مردم نیست اظهار داشت: مردم با نداشتن می‌سازند، اما با تبعیض نخواهند ساخت و مردم انتظار دارند مشکل فقر در کشور نباشد و بیکارى، فساد ادارى و مشکلات اقتصادى زیبنده انقلاب اسلامى نیست.
 
حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: بسیارى از ساختارهاى فساد زا قابل اصلاح است، اینکه مدام بگویند "دزد دزد" که اطمینان آور نیست و اگر گفته شد که یک ساختار را اصلاح کردیم براى مردم اطمینان آور خواهد بود و در اصلاح مفاسد اول رئیس دولت باید مدعى ان باشد.

وى در پایان گفت: امروز مسئله کشور کمبود منابع نقدینگى برنامه نیست و مشکل ما نبود مدیریت اجرایی در کشور است و وظیفه ما نوکرى مردم است.

انتهاى پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
ول کن این حرفها رو از شما هم آبی گرم نمیشه جناب رییسی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
ان شالله وبا نظر آقا امام هشتم جناب رئیسی رای نخواهند آورد چون تخریب دولت رو در پیش گرفتن وهیچ برنامه برای آینده کشور ندارن...همش شعار ...همش وعده..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
امیدوارم این حرفا شعار نباشه و قربانی بعضی مصلحت اندیشی ها نشه...
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۲:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود سید درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
لطفا کرامت خودتان را حفظ کنید و عوام فریبی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
ادبیات کدخدا مال چندین سال پیش هست اقای رئیسی .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
سید هواتو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
این نکته حرف درمانی جالب بود .ولی بدانید ۳۲سال است که همه اتان ازاین نوع درمان استفاده نموده اید منجمله شخص جنابعالی.حالا بازهم به دولت آقای روحانی.مقدار زیادی به جهت مثبت قدمهایی برداشته است
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای رئیسی واقعامردخیلی خوب وموفقی هستندوخواهندبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده باد رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر رئیسی سلام برقالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد هما
۰۱:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
12
۲۲:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
جناب رئیسی برگ برنده ای برای انتخابات نداری می دانیم شما هم که بیایی گلستانی نخواهی ساخت و انقلابی نخواهد شد شمایی که 30سال است در راسی اگر کاری می توانستی بکنی انجام داده بودی پس بیش ازاین خودت رابه درو دیوار نزن