امام جمعه دشت آزادگان گفت: ما شهید داده ایم ولی نفت خون ما را می مکد و هیچ هزینه ای هم برای این منطقه ندارد. چرا خانواده های این شهرستان باید در محرومترین وضعیت زندگی کنند ولی تهران همه چیز داشته باشند؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت الاسلام علی شمیلی پور پیش از ظهر امروز  سالن جلسات فرمانداری دشت آزادگان و در حضور وزیر نفت اظهار کرد: خیرمقدم به وزیر نفت می گویم به شهرستانی خاک خورده و درمانده آمده و امیدوارم عنایت ویژه ای به مردم محروم  این منطقه داشته باشند.
 
شمیلی پور بیان کرد: این مردم خون دادند، یک سوم شهدا در این منطقه به شهادت رسیدند و خون و هر قطره شهدا باعث شده که ایران امنیت داشته باشد و امروز کرسی های مجلس فعال بماند اما امروز شاهد این هستیم که خانه های جانبازان و شهدا  این منطقه بیکار دارند، مگر مردم این منطقه از نفت سهمی ندارند که اگر ندارند پس انقلاب برای چه چیزی روی داده است. ما شهید داده ایم ولی نفت خون ما را می مکد و هیچ هزینه ای هم برای این منطقه ندارد. چرا خانواده های این شهرستان باید در محرومترین وضعیت زندگی کنند ولی تهران همه چیز داشته باشند؟
 
امام جمعه سوسنگرد تصریح کرد: شهرداری که در پرداخت حقوق کارگران خود مانده و یک ریالی برای آنها ندارد چرا باید پذیرایی از وزیر نفت را برعهده بگیرد. چرا خود نفت برای این پذیرایی وارد عمل نشود و با وجود اینکه ریالی در زمینه فرهنگی و هنری کاری نکرده و ریالی هم به ما پرداخت نمی کند باز هم این پذیرایی را بر عهده شهرداری می گذارد.

شمیلی پور در ادامه گفت: کشوری که فرهنگ خود را وارداتی دریافت کند اصلا ایده آل نیست؛ کشور باید صادر کننده باشد و چرا ایرانی که این همه غنی از منابع است باید چنین وضعیتی داشته باشند.

وی در پایان خطاب به وزیر نفت گفت: اینکه جوانان منطقه آموزش می بینند آیا تضمینی هم برای به کارگیری آنها وجود دارد؟
 
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.