مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران از بهره برداری از سيستم تصفيه پساب بهداشتی به روش SBR پتروشیمی فن‌آوران با حضور مدیرعامل تاپیکو خبر داد.

بهره برداری از سيستم تصفيه پساب بهداشتی به روش SBRبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ بهمن بهزادی، مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت گاز پتروشیمی تامین ( تاپیکو) از این واحد پتروشیمی گفت: پتروشیمی فن‌آوران در سال اقتصاد مقاومتی توانست شعار ما می‌توانیم را به باور اندیشه برساند، تا آنجا که به دستاوردهای غرورآفرینی دست پیدا کرد.

وی استفاده از گاز ارسالی به فلر (مشعل‌های گاز) به عنوان سوخت در واحد متانول و مونوکسیدکربن با صرفه جویی بیش از 630 میلیارد ریال در سال و استفاده از پمپ برقی به جای پمپ توربینی به منظور صرفه‌جویی در مصرف بخار و بهینه‌ سازی مصرف بخار در فلر متانول با صرفه‌جویی بیش از 160 میلیارد ریال  در سال بخشی از این دستاوردها عنوان کرد.

بهزادی اظهار داشت: استفاده از آب دور ریز کندانس فرآیندی واحد متانول به عنوان آب جبرانی کولینگ (خنک کننده‌های صنعتی) با صرفه‌جویی بیش از 9 میلیارد ریال در سال و چندین بهینه‌سازی انجام شده دیگر به ارزش ده‌ها میلیارد تومان که امروز رونمایی شد، نیز از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

گفتنی است؛ در این مراسم سیستم تصفیه پساب بهداشتی به روش SBR توسط محمدحسن پیوندی، مدیرعامل تاپیکو در این مجتمع افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.