وزیر نفت د جمع اهالی ملاشیه گفت: اینکه آتش و نفت در اطرافتان باشد اما زندگی‌تان به این شکل باشد که صدایتان در بیاید، جلوه خوبی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ بیژن زنگنه در جریان بازدید امروز خود از منطقه ملاشیه اهواز در جمع اهالی این منطقه اظهار داشت: قبول دارم که این منطقه مشکلات زیادی دارد و حتی مقطعی نیز به فراموشی سپرده شد که چنین چيزي برای نظام ما اصلاً قابل قبول نیست و باید بخشی از پول قراردادهای نفتی که منعقد می‌شود صرف مناطق محروم اطراف شود.
 
وی عنوان کرد: اینکه آتش و نفت در اطرافتان باشد اما زندگی‌تان به این شکل باشد که صدایتان در بیاید، جلوه خوبی ندارد؛ زیرا وفادارتر از شما نسبت به جمهوری اسلامی وجود ندارد و اطمینان دارم شما تا انتها نیز نسبت به نظام وفادار خواهید ماند.
 
زنگنه افزود: امروز این قول را به شما می‌دهم که پیگیر آموزش فرزندان شما باشم و همان طرحی که در دشت‌آزادگان و سوسنگرد اجرا کردم را در ملاشیه نیز اجرا کنم تا فرزندانتان کار یاد بگیرند چرا که گرفتن مدرک تحصیلی مهم است اما مهم‌تر از آن، این است که فرد کار بلد باشد.
 
وزیر نفت با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری گفت: ایشان نیز در جایی فرموده بودند که "من نیز با توسعه دانشگاه‌محور، زیاد موافق نبودم و معتقدم توسعه باید فن‌محور باشد"؛ بنابراین من این کار را انجام خواهم داد و آموزش فنی و حرفه‌ای را که قول آن را دادم برای شما اجرایی می‌کنم و پای آن ایستادگی خواهم کرد تا جوانان منطقه به جای رفتن به دبیرستان و دانشگاه، فن یاد بگیرند و برای آینده مفید واقع شوند.

او همچنین وعده داد: چنانچه برای ایجاد مراکز فنی و حرفه‌ای، مشکل زمین داشته باشید، من تمام توان خود را بکار خواهم بست تا زمین برای شما بخرم و منابع آن را نیز تأمین و از آن حمایت می‌کنم.

وی در پایان این وعده را نیز داد که 70 تا 80 درصد نیروی کار منطقه را از خود منطقه و نیروی انسانی ملاشیه تأمین کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
saeed
۰۸:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
..فک کردم شماهم مثه ما مردم عادی هستین و حرفمونو میرسونین نگو شماهم از خودشونین ...
United Arab Emirates
saeed
۰۸:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
امسال وزیر نفتی