رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فاریاب گفت :فعالیت معادن مهروئیه فاریاب متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمود سالاری گفت: تمام فعالیت های معادن منطقه مهروئیه فاریاب در پی دستور رئیس دادگستری این شهرستان و اقدام قاطع کارشناسان حقوقی و پرسنل فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
وی با بیان اینکه تصریح کرد: توقف عملیات این معادن به دلیل تخطی و تخریب عرصه های منابع طبیعی آن هم خارج از محدوده واگذاری بوده است.
وی با اشاره به وجود معادن غنی در این شهرستان تصریح کرد: منابع طبیعی هیچگاه با پیشرفت و توسعه مخالف نیست اما با نگاهی به کشورهای پیشرو در صنعت در می یابیم که باید در وهله نخست به منابع طبیعی اهمیت داده و با علم به اینکه منابع طبیعی بستر حیات و توسعه است به پیشرفت های صنعتی هم دست پیدا کرد.
سالاری تصریح کرد: با هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی با قاطعیت برخورد خواهیم کرد و از همه مردم درخواست داریم که در این راه از طریق تماس با شماره 1504 (کد امداد جنگل و مرتع ) اخبار مربوط به آتش سوزی عرصه های جنگلی و مرتعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، چوب و زغال را اطلاع دهند تا بلافاصله با متخلفین برابر قانون برخورد شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.