مراسم تجلیل از ۱۶۰ معلم نخبه با حضور سید کمال حسینی مدیرکل اجتماعی استان و مسئول شورای ساماندهی جوانان در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، کاظمی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی دراین مراسم که در پژوهشکده عباس زادگان برگزار شد گفت: نقش جوانان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قابل تامل است به طوری جوانان آغازگر جرقه‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بودند و بیشترین نقش را در رشادت‌های دوران ۷ سال دفاع مقدس داشته اند.

وی افزود: شجاعت این جوانان عارف مسلک و خداجو در دوران سازندگی و عرصه سیاسی چشمگیر بوده است و به ویژه اقتدار علمی معلمان نخبه مایه مباهات، عزت و افتخار ایران سرافزار اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: برای اینکه زمینه استفاده از دانش و انگیزه جوانان ایجاد شود و از توامندی جوانان استفاده شود نیاز‌مند یک ساختار است و آن ساختار را می‌توان در حوزه " مشاوران جوان" آموزش و پرورش و اتاق فکر برای حضور جوانان و بررسی دیدگاه‌ها به صورت تخصصی یافت.

کاظمی انتخابات را عرصه‌ای بسیار مهم دانست به لحاظ اینکه جوانان در این عرصه نقش مهمی را ایفا می‌کنند و ادامه داد: جوانان می‌توانند حس اهمیت انتخابات و تاثیرگذاری آن بر سرنوشت جامعه را انتقال دهند.

داریوش پایسته مشاور مدیرکل در امور جوانان آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: تجلیل از نخبگان جوان معلم برای هفت ناحیه مشهد و منطقه تبادکان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم برای معلمانی که در حوزه اقتصاد، علمی، قرآنی و پژوهش فعالیت داشته اند در هفته جوان برگزار شده است.

انتهای پیام//آ. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.