شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با رشد ۳۳. ۲۶۸ واحدی به پله ۸۰ هزار و ۱۲۷ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۶۸. ۲۵۰ واحدی به پله ۸۰ هزار و ۱۰۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴۷۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۸۸ میلیون سهم طی ۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.

همچنین، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۳۶ واحد، شاخص بازار دوم ۳۵ واحد شاخص شناور ۴۴ واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۱ واحد، شاخص بازار اول ۲۹ واحد رشد داشته است.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز خساپا، خودرو، خپارس، فارس، شتران، وساپا، رتاپ با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات روز جاری با ۶۰. ۲ واحد رشد به پله ۹۲۷ هزار و ۲۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۳۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳ میلیون سهم طی ۵ هزار نوبت معاملاتی است.

دماسنج شاخص بالا رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات با رشد ۹۰. ۱۸۹ واحدی به پله ۸۹ هزار و ۴۸ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از دو میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۴۶ میلیون سهم طی ۴۰ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده با نماد خساپا، خودرو، خپارس، شیران و آپ با روند صعودی و نماد رانفور و فراس با روند نزولی کار خود را ادامه دادند.

شاخص کل فرا بورس در حالی که به کار خود ادامه می‌داد با ۹۰. ۱ واحد رشد به پله ۹۲۶ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۵۴۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۴۸ میلیارد و ۲۲۸ میلیون سهم طی ۱۸ هزار نوبت معاملاتی است.

توقف شاخص در پله 80 هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با رشد ۳۳. ۲۶۸ واحدی به پله ۸۰ هزار و ۱۲۷ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از سه میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۶۰۱ میلیون سهم طی ۶۴ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده خساپا، وامید، خودرو، خپارس، وغدیر و کگل با روند صعودی و نماد رانفور با روند نزولی کار خود را پایان داد.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات با ۴۰. ۰ واحد کاهش به پله ۹۲۴ هزار و ۲۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۹۲۹ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۵۹ میلیارد و ۸۹۱ میلیون سهم طی ۲۶ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار