فرماندار شهرستان شوش از تایید صلاحیت 157نفر از داوطلبان شوراهای شهر و روستا این شهرستان خبر داد.

تایید صلاحیت 157نامزد انتخابات شوراها در شوشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا نجاتی، فرماندار شهرستان شوش با اشاره به ثبت نام بیش از 1 هزار و 124 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اظهار داشت: تاکنون 29 داوطلب در مناطق روستایی و 7 داوطلب شهری از ورود به صحنه انتخابات انصراف داده اند.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه در 161 روستا و 5 شهر این شهرستان فراهم شده است.

نجاتی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست ضمن مطالعه دقیق شرح وظایف و اختیارات شوراها، نسبت به حوزه عمل خود آگاهی کامل داشته باشند.

فرماندار شوش در ادامه بر حفظ وحدت بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد و بیان داشت: کاندیداها با رعایت قانون، اصول اخلاقی و پرهیز از هرگونه تهمت به دیگران با صداقت وارد صحنه رقابت شوند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش به کاندیداها توصیه کرد در تبلیغات خود ضمن معرفی برنامه ها، وعده های خارج از قانون، غیر منطقی و خارج از حوزه کاری به مردم ندهند و عملکرد دیگران و خدمات انجام شده را نیز زیر سئوال نبرند.

رضا نجاتی خاطرنشان کرد: وعده های داده شده به مردم باید صادقانه و بر اساس واقعیت باشد زیرا وعده های خارج از عرف و قانون خارج از شان و شخصیت مردم است.

وی با تاکید بر برخورد با ستادهای انتخاباتی غیر مجاز اظهار داشت: کاندیدای تایید صلاحیت شده به منظور انجام تبلیغات، نشانی ستاد انتخاباتی و نیز مسئول ستاد را به فرمانداری اعلام تا مجوز لازم در این خصوص صادر شود.

نجاتی با اشاره به اینکه هرگونه تخریب کاندیداها توسط کاندیدای رقیب و طرفداران وی در فضای مجازی، قابل پیگیری قضایی است افزود: هیچ فردی حق تهمت زدن به نامزد رقیب را ندارد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش از شهرداران شهرستان خواست تا مکان هایی را جهت تبلیغات کاندیداها در سطح شهر آماده کنند.

وی اذعان کرد: ستاد انتخابات شهرستان شوش ضمن احترام به همه کاندیداها با هرگونه بی قانونی در انجام تبلیغات برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار