سازمان کتابخانه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی فراخوان دهمین جشنوارة بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی را منتشر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی و شناسایی، تجلیل و حمایت از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینة فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گستردة آن برگزار می‌شود.

دهمین جشنوارة بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با موضوع تألیف، ترجمه و پایان‌نامه با موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت در بخش های، کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی در تاریخ هشتم مرداد ماه جاری در مشهد برگزار خواهد شد.

از جمله محورهای بخش انتخاب کتاب برتر می‌توان به علوم و معارف رضوی، تاریخ و سیرة رضوی، زیارت، طب الرضا (ع)، شعر، داستان، کودک و نوجوان، ترجمه و زبان‌های خارجی اشاره کرد.

متقاضیان شرکت در این جشنواره بین المللی می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ خردادماه جاری از طریق آدرس پستی ۱۷۷ - ۹۱۷۳۵، دورنگار: - ۰۵۱۳ - ۲۲۳۵۴۴۱، تلفن: ۸ - ۲۲۳۲۰۰۴ و ۲۲۳۵۴۴۱ - ۰۵۱۳ و یا لینک HYPERLINK "% ۲۰http://library.aqr.ir/ketabsal" http://library.aqr.ir/ketabsal به دبیرخانه جشنوار ارسال کنند.
آثار ارسالی در هر یک از بخش‌های پنجگانه، در دو موضوع امام رضا (ع) و خاندان ایشان؛ حضرت موسی الکاظم، حضرت جواد الائمه، حضرت حسین بن موسی الکاظم و حضرت احمد بن موسی الکاظم «شاهچراغ» (ع) و حضرت فاطمة معصومه (س) ارزیابی می‌شود.

بنا بر این گزارش آثار ارسالی باید طی سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ منتشر و در سه نسخه به دبیرخانه ارسال شودکه این آثار می‌تواند شامل زبان‌های غیر ایرانی (زبان‌های خارجی) نیز باشد.
انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار