مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی بیمارستان های کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

تمام بیمارستان های کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائرین اربعین آماده هستند به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   تورج شیرزادیان  مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: تمام بیمارستان های کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائرین اربعین آماده هستند و از لحاظ ملزومات پزشکی، کامل و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی دراین استان نداریم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مراکز درمانی ویژه برگزاری ایام اربعین افزود: تمامی مراکزی که درمسیر زائران حسینی از شهرستان کنگاور تا مرکز کرمانشاه هستند با هدف درمان به موقع و موثر به زائران مجهز به مراکز بهداشتی شدند و آماده ارائه خدمات مناسب و مطلوب هستند.

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات پزشکی بیمارستان قصر شیرین تامین شده است،  گفت: سال گذشته دو اتاق عمل و هشت تخت دیالیز به بیمارستان 96تخت خوابی شهرستان قصر شیرین افزوده شد و 14تخت ICU نیز مورد بهره برداری قرار گرفت و تجهیزات لازم به آزمایشگاه این بیمارستان اختصاص داده شد.

وی  بیان کرد: در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب مجهز به تعدادی تخت ویژه، تخت های بستری و امکانات اورژانسی و دیالیز شدند و شهرستان دالاهو که در حد فاصل اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب قرار دارد نیز به آزمایشگاه، تخت بستری و اورژانس مجهز شدند.

شیرزادیان  بیان کرد: از سال گذشته حدود10 میلیارد ریال تجهیزات مصرفی و اورژانسی در بیمارستان قصر شیرین انباشت شده است و نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی درکرمانشاه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ز

 

تجهیزات پزشکی بیمارستان قصر شیرین تامین شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.