شرکت توزیع برق استان یزد در سطح کشور جزو شرکت‌های برتر شناخته شد.

محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: تلفات شبکه های برق به 7.2 رسید و این درحالی است که میانگین کشوری 11 درصد است.

 صحتی با اشاره به اینکه 621 هزار مشترک یزدی  از خدمات برق بهره می برند افزود: متوسط خاموشی در سال گذشته به هرمشترک در طول سال 88 دقیقه بود که این رقم در کشور به میزان 800 دقیقه است.

این مسئول به شکستگی 28 اصله پایه بتونی در جریان طوفان شب 16 اردیبهشت در اشکذر اشاره داشت و متذکر شد : در شرایط بحران و طوفان های فصلی ، نیروهای بهره برداری تا پیش از اذان صبح ، برای برقراری و رفع مشکل خاموشی در منطقه حضور داشته اند.

وی حساسیت استمرار انرژی الکتریکی و آماده باش نیروها برای افزایش ظریب اطمینان شبکه در زمان پخش مناظرات را یاداور شد و گفت : اتوماسیون شبکه های برق ، این امکان را فراهم کرده تا تاسیسات دورترین نقطه استان را در مرکز دیسپاچینگ کنترل کرد و از راه دور به آن فرمان داد.

 صحتی با اشاره به 67 میلیارد تومان بدهی مشترکین برق استان ، اظهار کرد: در بخش صنعت 30 میلیارد تومان ، در حوزه خانگی 14 میلیارد ، در بخش ادارات استان 10 میلیارد ، در بخش تجاری دو میلیارد و در بخش کشاورزی پنج میلیارد تومان مطالبه داریم که امیدواریم با همیاری مردم وصول شود.

وی ارائه خدمات مطلوب و گسترش آن را مستلزم همراهی مسئولین استان و همکاری مردم در پرداخت معوقه دانست و بر این امر تاکید کرد.

مهندس صحتی گفت: در این زمینه سعی کردیم با ارائه هر خدمتی که انجام می‌شود، میزان رضایت‌مندی مردم را بررسی کنیم و خوشبختانه سال از 55 درصد رضایت مردم در سال 88 به رضایتی 86 درصدی مردم در سال 94 رسیدیم.

این مسئول در صنعت برق با اشاره به نصب حدود چهار هزار کنتور هوشمند در چاه های آب استان گفت: بر اساس این کنتور، به هر کشاورز به میزان آب تعلق می‌گیرد که سهمیه داشته و کم و زیاد شدن آن امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان یزد در سطح کشور جزو شرکت‌های برتر به حساب می‌آید، گفت: با ارزیابی صورت گرفته در 4 سال گذشته، توانستیم رتبه برتر را از آن خود کنیم.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر این، در سال‌های گذشته توانستیم در زمینه‌های کاهش پیک، سرویس و نگهداری رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دهیم و این موضوع از ارزش بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد به طوفان ایجاد شده در منطقه اشکذر یزد اشاره کرد و گفت: بیش از 20 تیربرق در این طوفان آسیب دید که خوشبختانه با اقدامات جدی و سریع نیروهای شرکت، این مشکل در چند ساعت برطرف شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار