مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه رمز اقتدار نظام اسلامی تبعیت از ولی فقیه است گفت: فرمایشات ولی فقیه فصل‌الخطاب و حجت برای همگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد شامگاه یکشنبه در همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه و تجلیل از مربیان عقیدتی در سپاه ناحیه ساوه بر ضرورت ترویج اندیشه شهید مطهری تاکید کرد و اظهار داشت: تفکر استاد مطهری در ابعاد بین‌المللی مطرح و باید برای اقشار مختلف مردم تبیین شود و نباید این تعالیم ارزشمند مورد غفلت و فراموشی واقع شود.

وی افزود: اندیشه‌های استاد متفکر شهید مطهری نقش هدایت‌گری را در جامعه دارد و همین دیدگاه روشنگری اعتقادی که در وجود این عالم بزرگ و فرزانه بود با نگاه وسیع و نافذی که به پیرامون داشت سبب ترور وی توسط دشمن کوردل شد و اسلام این شخصیت بزرگ را در مقطعی حساس از دست داد. 

رضوی‌راد تصریح کرد: منافقان کور دل به خیال خام خود با به شهادت رساندن این استاد بزرگ حوزه و دانشگاه قصد داشت  که تفکر و اندیشه او را نیز از بین ببرند غافل از اینکه خون شهید مطهری ابعاد اعتقادی مردم را که متاثر از نگاه عمیق جهان به آثار اوست را بارور کرد و امروزه آثار استاد مطهری در جوامع دانشگاهی جهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به جایگاه و نقش روحانیت شیعه گفت: روحانیت شیعه نقش هدایتگری امت را بر عهده داشته است و نمونه بارز روحانیت شیعه شخصیت کم‌نظیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که البته خصیت‌هایی همچون شهید مطهری تداوم دهنده حرکت انقلابی امام خمینی(ره) بودند که نقش آنها در ماندگاری اسلام بی‌بدیل است. 

وی اضافه کرد: امام راحل(ره) اسلام را به معنی حقیقی کلمه شناخته بودند و در ترویج آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرد چراکه آن شخصیت بزرگ و صادق‌ترین فرد در دفاع از ارزش های اسلامی بود. 

رضوی‌راد با اشاره به اینکه رمز اقتدار نظام اسلامی تبعیت از ولی فقیه است، گفت: فرمایشات ولی فقیه فصل‌الخطاب و حجت برای همگان است و حرف رهبرمعظم انقلاب حرف امام زمان(عج) و ولایت فقیه یک نعمت برای جمهوری اسلامی ایران است بنابراین ولایت فقیه باید در شریان جامعه جاری و ساری شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.