کرمانشاه؛

بازدید بیش از 25 هزارنفری از کاروان راهیان نور

بیش از 25 هزارنفر از آغاز طرح کاروان راهیان نور در سال‌جاری از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدای استان کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از 25 هزارنفر از آغاز طرح کاروان راهیان نور در سال‌جاری از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدای استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

علی یوسفی‌راد گفت: بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا نقش مهمی در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا دارد.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بزرگداشت شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور مسؤولان کشوری و لشکری مصادف با افتتاحیه راهیان نور کشور بود.

وی به حضور چشمگیر کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی سرپل‌ذهاب و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز اشاره و بیان کرد: بیش از 25 هزار نفر از آحاد مختلف مردم در مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز حضور داشتند.

یوسفی‌راد از وجود امکانات و زائر‌سراهای بسیار خوبی برای پذیرایی از کاروان راهیان نور در استان کرمانشاه خبر داد و اضافه کرد: کرمانشاه یکی از بهترین استان‌هایی است که در بحث اسکان کاروان‌های راهیان نور می‌تواند پنج هزار نفر را همزمان در زائرسراها اسکان دهد.

این مسؤول یکی از فعالیت‌های قرارگاه راهیان نور استان را اعزام متقاضیان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعلام و تصریح کرد: متقاضیان با ثبت‌نام در پایگاه‌های مقاومت محلی، دانش‌‌آموزی و دانشجویی به سوی این مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

یوسفی‌راد خاطرنشان کرد: نزدیک به پنج هزار نفر از ابتدای سال‌جاری تاکنون به سوی مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند.

 
انتهای پیام/پ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.