مراسم بدرقه زائران بار اولی حرم مطهر امام حسین(ع) در بقعه متبرکه امام زاده ابراهیم طاقبستان همزمان با ولادت با سعادت اباعبدالله‌الحسین(ع) در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مراسم بدرقه زائران بار اولی حرم مطهر امام حسین(ع) با حضور مسؤولان استانی و جمعی از کرمانشاهیان غیور در بقعه متبرکه امام زاده ابراهیم طاقبستان همزمان با ولادت با سعادت اباعبدالله‌الحسین(ع) در کرمانشاه برگزار شد.

مراسم جشن ولادت با سعادت امام حسین(ع) همزمان با بدرقه کاروان زیارتی عتبات عالیات در قالب طرح زائران حرم مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) در بقعه متبرکه امام زاده ابراهیم طاق‌بستان کرمانشاه برگزارشد.

مراسم بدرقه 28 زائر بار اولی به حرم مطهر امام حسین(ع) با همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و از محل نیات امینانه موقوفات استان کرمانشاه در بقعه متبرکه امام زاده ابراهیم طاق‌بستان انجام گرفت.

جمعی از کرمانشاهیان غیور در مراسم بدرقه زائران حرم مطهر امام حسین(ع) حضور یافتند و با اهدای گل و شیرینی در مشاعیت این زائران معزز برای عبور از زیر قرآن کریم و سفر به بارگاه مقدس اباعبدالله‌الحسین(ع) مشارکت کردند.

 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.