رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سال گذشته شاهد ورود32 هزار و 750فقره پرونده به دادگستری شهرستان بم بوده ایم که نشانگر حجم بالای کار در سیستم قضائی است

ورود  32 هزار و 750فقره پرونده به دادگستری بمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،بنا به اعلام دادگستری کرمان، یدالله موحد در آیین معارفه اولین رئیس دادگاه عمومی بخش بروات گفت: امنیت و عدالت دو مولفه اساسی حیات بشری است و در بستر امنیت و عدالت است که چرخ امنیت می چرخد و مراکز دانشگاهی و فرهنگی به فعالیت خود ادامه می دهند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با بیان اینکه در سطح استان 12دادگاه بخش در حال فعالیت هستند ، تصریح کرد: رکن اصلی تامین امنیت و قسط و عدل در جامعه ، مردم هستند و در واقع توسعه و تعمیق عدالت به عهده مردم است.

وی با بیان اینکه اگر مردم،مسئولان را در انجام امور همراهی نکنند،موفقیتی حاصل نمی شود تاکید کرد: اراده و همت مسؤولان بخش بروات و شهرستان بم قوت قلبی شد تا موضوع راه اندازی دادگاه در این بخش را پیگیری کنیم .

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان افزود: دستگاه قضائی برای برقراری نظم و امنیت به کمک سایر دستگاه‌ها و ادارات، روحانیت و نخبگان نیازمند است.

وی گفت: همکاران قضایی باید تلاش کنند تا مردم با رضایت از دستگاه‌های قضایی خارج شوند البته در برخورد با اشرار و متعرضان به مال، ناموس و جان مردم باید به شدت برخورد نمایند.

موحد با بیان اینکه شرق استان کرمان باوجود مشکلات موجود از امنیت خوبی برخوردار است و امیدواریم این امنیت پایدار و بیشتر شود، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی بر اساس تفکرات امام و همت مردم پیروز و با آرای مردم مستقر شد و با رای مردم ارکان نظام مشخص شدند.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان با بیان اینکه اداره کشور با مردم است و در واقع مردم صاحب کشور هستند، عنوان کرد: هر رأیی که ما در صندوق‌ها می‌ریزیم موجب عظمت و شکوه ملت و کشور است و آینده کشور را رقم می‌زند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: دشمنان ما با توجه به از دست دادن منافع خود در ایران به‌دنبال تخریب ما هستند و ما باید هوشیارانه در انتخاب رییس جمهور اقدام کنیم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار