رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز از بزرگترین جشنواره بازی های رایانه ای جنوب کشور برای نخستین در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بتول معلم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز از برگزاری بزرگترین جشنواره بازی های رایانه ای در جنوب کشور خبر داد.
 
معلم افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز و شرکت عصر جدید ایرانیان با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مجتمع دیجیتال استان فارس حضرت زهرا (س)در صدد برگزاری نخستین جشنواره بزرگ بازی های رایانه ای جنوب کشور هستند.
 
وی ادامه داد: این جشنواره شامل رویدادهایی از جمله نمایشگاه تخصصی آخرین دستاوردها در حوزه بازی های رایانه ای و اپلیکیشن های بازی با حضور شرکت های بازی ساز از سراسر کشور است.
 
کارگاه های أموزشی تخصصی، تورنمنت بازیهای رایانه ای با حضور بازیگران حرفه ای از سراسر کشور و مسابقه ایده پردازی و بازی نامه با موضوعات متناسب با فرهنگ یرانی اسلامی از عناوین نخستین جشنواره بزرگ بازی های رایانه ای جنوب کشور است.
 
زمان این جشنواره  ٦ تا ٩ تیرماه ١٣٩٦ است و مکان آن نیز مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز (جهاد دانشگاهی سابق) واقع در ساحلی غربی خواهد بود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای شرکت در این جشنواره می توانند به وبسایت Www.gaemsexpo.ir مراجعه وَ یا با شماره تلفن های ٧١٣٢٣١٨٣١٩. -٠٧١٣٢٣٤٣٧٨٤(عصر جدید ایرانیان) و یا مجتمع دیجیتال استان فارس حضرت زهرا(س) ٠٧١٣٧٢٥٩٦٣٤، ٠٩١٢٩١٧٢٩١٢ تماس کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار